problem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem

Postprzez pandamian21 » 13 lip 2012, o 13:10

witam mam problem tego typu. moj golf jest ogolnie bardzo mulasty czy to na benzynie czy lpg. ciezko sie zwija, gazu pali 15l. zauwazylem ze gdy jest na ssaniu to do 2tys obrotow jest mul, a powyzej tych 2tys az mnie w siedzenie wgniata :) potem gdy zlapie juz temperature znowu jest lipa.. o co tu chodzi? czy to moze byc wina sondy bo mam zerwana?? ale to i na gazie by zle chodzil? gaz na srubie.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

problem

 

Postprzez authority » 13 lip 2012, o 22:42

pandamian21, jeśli masz instalację na śrubę (czyt. I generacji) to sonda lambda nic do LPG nie ma, ale gazu za dużo pali.
1. W jakim stanie jest filtr powietrza i LPG?
2. Ile przejechane ma parownik i kiedy ostatnio wymieniłeś przewody zapłonowe i świece?
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez pandamian21 » 14 lip 2012, o 10:37

filtr lpg i powietrza nowe.. przewody nie wiem kiedy wymieniane i swiece, pewnie dlugo nie.. bo jak odkrecilem swiece to widac ze juz zuzyte.. ale to co to moze byc wina swiec ze tak slabo sie wkreca na obroty na poczatku?

[ Dodano: 2012-07-14, 09:40 ]
dodam ze instalacja byla na silniczku, ale przerobilismy to na srube ze wzgledu tej sondy.. tam cyrki sie dzialy, bo wymieniali mi podstawe monowtrysku, jakis gowniaz zle mikser wsadzil, potem to poprawilismy ale jednak wraz sie zle wkreca na cieplym.. kurna a wszystko zaczelo sie po wymianie sprzegla, przed wymiana bylo lux.. tak to jest jak praktykanci robia..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez authority » 15 lip 2012, o 18:31

Iskra przy zasilaniu LPG jest bardzo ważna. Jak zdecydujesz już się wymieniać przewody to wymieniasz komplet kabli z kopułką i palcem i świece, wszystko na jakieś markowe. Polecane ogólnie są firmy BERU i NGK, nie bierz na pewno firmy JANMOR, SENTECH itd..
Jak parownik ma dużo przejechane to też trzeba byłoby go zregenerować najlepiej i od tego bym zaczął, bo to najtańsza rzecz, albo szukaj jakiegoś dobrego fachowca i on na miejscu ogarnie samochód.
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez pandamian21 » 16 lip 2012, o 10:54

no wlasnie mam w planach robote parownika teraz bo znajomy gazownik mowi ze parownik gdzies mi puszcza gaz tzn za duzo sam go podaje. ktoras membrana chyba poszla.. no a o przewodach to myslalem cos z beru i swiece bosch.. dobre polaczenie? bo aktualnie mam swiece ngk na trzy elektrody.. wkladac takie same czy mozna cos zmienic?
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez authority » 16 lip 2012, o 19:00

Jak masz podobną cenę to bierz świece Beru lub NGK, Bosch ma różne opinie użytkowników jeżdżących na LPG. Dużo możesz też spotkać w internecie dyskusji na temat świec 1 i wielo-elektrodowych, że niby te 1-elektrodowe są lepsze, ale nie mam na ten temat swojego osobistego zdania.
Osobiście kupiłem niedawno świece 4-elektrodowe Beru UXT2 (UX79), ale jeszcze nie założyłem, więc nie wypowiem się na ich temat. :-)
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości