Witam, moja historia wygląda następująco.
Golf 3 1997r. 1.8 automat 55kW (75KM)
Samochód zaczął zamulać na gazie, chodził nie równo, strzelał z tłumika i zgasł kilka razy podczas jazdy, zdarzyło się to gdy dodałem za dużo gazu lub gwałtownie zwolniłem. Pewnego razu zgasł jak poprzednio i nie dało się go odpalić, okazało się że nie ma iskry a powodem jest uszkodzona cewka. Po wymienieniu cewki na awaryjną z silnika 1.4 samochód odpalał a komputer pokazał błąd czujnika halla. Na benzynie jest trochę lepiej ale i tak szarpie. Przyszła mi nowa cewka którą zamontowałem i po przejechaniu kilku kilometrów i ta padła i musiałem zamontować awaryjną raz jeszcze. Co może być przyczyną padania cewek? czy to może mieć związek z gazem? lub z czujnikiem halla na aparacie zapłonowym ? Dodam ze czujnik zamówiony czeka na wymianę.