VirtualLife napisał(a):Witam. Mam golfa III 1,6 benzynę i mam nastepujący problem.
A mianowicie w czasie jazdy mi gasnie podczas gdy np dojezdzam do zakrętu na luzie, wbijam np 3 bieg i jak dodaję gazu to zachowuje się tak jakby nie miał paliwa i gaśnie. A malo tego to nie ma opcji zeby od razu odpalić tylko muszę ok 15 sekund poczekac i dopiero odpalać.
Wymieniłem mu filter paliwa bo myslałem ze jezt zawalony ale bez zmian...
Z góry dzięki za pomoc.
sprawdź czujnik temp zdejmij wtyczkę i odpal przejedz się kawałek zobacz czy też będzie gasł, jeśli dalej będzie gasł to sprawdź czy nie masz gdzieś mokro koło wtrysku
Dziubas napisał(a):Witam, mam podobny problem i szukam rozpaczliwie jakiegos rozwiazania! Moze wy mi pomozecie. Mianowicie, na benzynie odpalam przelacza sie na gaz po nagrzaniu silnika, i kiedy dostanie temeprature tych okolo 90 stopni przy przelaczniu biegów badz kiedy stoje na siwatlach gasnie. Ale kiedy pracuje na wolych obrotach to slychac wyraznie spadniecie obrotów i wtedy albo zgasnie albo nie, choc i tak pochwili jest to nie uniknione. Wymienilem juz ceweke, przewody,silnik krokowy,swiece,a nawet aparat zaplonowy. U gazowników kiedy pojechalem na regulacje stwierdzno ze mieszanka jest ok i oni nie do konca wiedza co to moze byc.
Mam golfa III
silnik 1,4 91r
Licze na jakies porady bo troche rozkaldam rece. A sam silnik jest po remoncie glowicy wlacznie z pierścieniami i uszczelniaczami. pracuje jak igileka tylko to lekkie spadnie obrotów....
tu jest według mnie zła regulacja lpg bo da się podnieść obroty jeśli spadają obroty a masz instalacje 2 generacji z komputerkiem to możesz mieć za dużo kroków na - ustawione i wtedy silnik będzie przygasał
koniecznie zmień gazownika nie rozumiem jak gazownik może nie wiedzieć co się dzieje z instalacją gazową przecież powinien się na tym znać widać trafiłeś na druciarzy którzy nie mają LPG pojęcia
jak samochód na LPG gaśnie po wrzuceniu na luz w czasie jazdy to najczęściej jest to wina dolotu powietrza, a jeśli gaśnie na zakręcie to powodem jest najczęściej reduktor, którego membrany pracują podczas gwałtownego wejścia w zakręt. Rozwiązaniem może być tu regulacja gazu, poprzez zwiększenie obrotów na reduktorze, czyli ustawić większą ilość gazu podawaną przez reduktor niezależnie od położenia membran