Problem z gaśnięciem silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z gaśnięciem silnika

Postprzez VirtualLife » 8 mar 2011, o 18:37

Witam. Mam golfa III 1,6 benzynę i mam nastepujący problem.
A mianowicie w czasie jazdy mi gasnie podczas gdy np dojezdzam do zakrętu na luzie, wbijam np 3 bieg i jak dodaję gazu to zachowuje się tak jakby nie miał paliwa i gaśnie. A malo tego to nie ma opcji zeby od razu odpalić tylko muszę ok 15 sekund poczekac i dopiero odpalać.
Wymieniłem mu filter paliwa bo myslałem ze jezt zawalony ale bez zmian...:/
Z góry dzięki za pomoc.
VirtualLife
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 18:30
Lokalizacja: Pieszyce

Problem z gaśnięciem silnika

 

Postprzez prezesik » 8 mar 2011, o 22:06

Kolego jak chcsz, aby ktos ruszyl dalej twoj temat to napisz oznaczenie silnika.
A jak nie wiesz jaki masz to wejdz w dzial "Dane techniczne i porady", tam na 4 stronie masz temat z fotami silnikow montowanych w golfach 3 generacji.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PabloSBT » 9 mar 2011, o 09:21

w którym miejscu masz zamontowany parownik ? masz oryginalny filtr powietrza czy stożek?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez VirtualLife » 9 mar 2011, o 17:24

Z lewej strony koło amortyzatora ale ja nie jezdzę na LPG bo mam wymontowaną butlę, ale została tylko instalacja.

[ Dodano: 2011-03-09, 16:28 ]
oczywiscie patrząc na silnik od przodu.

[ Dodano: 2011-03-09, 16:28 ]
a filtr mam orginalny.

[ Dodano: 2011-03-13, 09:40 ]
Mój silnik to 1.6 8V ABU 8V 55kW / 75 KM
VirtualLife
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 18:30
Lokalizacja: Pieszyce

Postprzez Dziubas » 15 mar 2011, o 01:27

Witam, mam podobny problem i szukam rozpaczliwie jakiegos rozwiazania! Moze wy mi pomozecie. Mianowicie, na benzynie odpalam przelacza sie na gaz po nagrzaniu silnika, i kiedy dostanie temeprature tych okolo 90 stopni przy przelaczniu biegów badz kiedy stoje na siwatlach gasnie. Ale kiedy pracuje na wolych obrotach to slychac wyraznie spadniecie obrotów i wtedy albo zgasnie albo nie, choc i tak pochwili jest to nie uniknione. Wymienilem juz ceweke, przewody,silnik krokowy,swiece,a nawet aparat zaplonowy. U gazowników kiedy pojechalem na regulacje stwierdzno ze mieszanka jest ok i oni nie do konca wiedza co to moze byc.
Mam golfa III
silnik 1,4 91r
Licze na jakies porady bo troche rozkaldam rece. A sam silnik jest po remoncie glowicy wlacznie z pierścieniami i uszczelniaczami. pracuje jak igileka tylko to lekkie spadnie obrotów....
Dziubas
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 lut 2011, o 22:26
Lokalizacja: Zielona

Re: Problem z gaśnięciem silnika

Postprzez PabloSBT » 15 mar 2011, o 13:17

VirtualLife napisał(a):Witam. Mam golfa III 1,6 benzynę i mam nastepujący problem.
A mianowicie w czasie jazdy mi gasnie podczas gdy np dojezdzam do zakrętu na luzie, wbijam np 3 bieg i jak dodaję gazu to zachowuje się tak jakby nie miał paliwa i gaśnie. A malo tego to nie ma opcji zeby od razu odpalić tylko muszę ok 15 sekund poczekac i dopiero odpalać.
Wymieniłem mu filter paliwa bo myslałem ze jezt zawalony ale bez zmian...:/
Z góry dzięki za pomoc.

sprawdź czujnik temp zdejmij wtyczkę i odpal przejedz się kawałek zobacz czy też będzie gasł, jeśli dalej będzie gasł to sprawdź czy nie masz gdzieś mokro koło wtrysku

Dziubas napisał(a):Witam, mam podobny problem i szukam rozpaczliwie jakiegos rozwiazania! Moze wy mi pomozecie. Mianowicie, na benzynie odpalam przelacza sie na gaz po nagrzaniu silnika, i kiedy dostanie temeprature tych okolo 90 stopni przy przelaczniu biegów badz kiedy stoje na siwatlach gasnie. Ale kiedy pracuje na wolych obrotach to slychac wyraznie spadniecie obrotów i wtedy albo zgasnie albo nie, choc i tak pochwili jest to nie uniknione. Wymienilem juz ceweke, przewody,silnik krokowy,swiece,a nawet aparat zaplonowy. U gazowników kiedy pojechalem na regulacje stwierdzno ze mieszanka jest ok i oni nie do konca wiedza co to moze byc.
Mam golfa III
silnik 1,4 91r
Licze na jakies porady bo troche rozkaldam rece. A sam silnik jest po remoncie glowicy wlacznie z pierścieniami i uszczelniaczami. pracuje jak igileka tylko to lekkie spadnie obrotów....

tu jest według mnie zła regulacja lpg bo da się podnieść obroty jeśli spadają obroty a masz instalacje 2 generacji z komputerkiem to możesz mieć za dużo kroków na - ustawione i wtedy silnik będzie przygasał :) koniecznie zmień gazownika nie rozumiem jak gazownik może nie wiedzieć co się dzieje z instalacją gazową przecież powinien się na tym znać widać trafiłeś na druciarzy którzy nie mają LPG pojęcia

jak samochód na LPG gaśnie po wrzuceniu na luz w czasie jazdy to najczęściej jest to wina dolotu powietrza, a jeśli gaśnie na zakręcie to powodem jest najczęściej reduktor, którego membrany pracują podczas gwałtownego wejścia w zakręt. Rozwiązaniem może być tu regulacja gazu, poprzez zwiększenie obrotów na reduktorze, czyli ustawić większą ilość gazu podawaną przez reduktor niezależnie od położenia membran
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez VirtualLife » 15 mar 2011, o 17:07

Mi powiedział jeden mechanik ze to moze być w moim przypadku, jak auto wczesniej jezdzilo na gazie to pompa paliwa jest do wymiany i wlasnie dzisiaj ja wymieniam i dam znać czy coś snię zmieniło..

[ Dodano: 2011-03-15, 21:22 ]
No i po problemie..:) Wymieniłem dzisiaj pompę paliwa w baku i jest wszystko ok jak ręką odjął..:) A Ty kolego sprawdz przewody od powietrza bo moj znajomy mial ten problem i okazalo sie ze przewod od ODMY mial dziurawy i mu lewe powietrze zasysało i gasł na krzyzowkach czy na wolnych obrotach,
VirtualLife
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 18:30
Lokalizacja: Pieszyce

Postprzez k-m-r1 » 16 mar 2011, o 00:22

PabloSBT, jak dla mnie to raczej za uboga mieszanka na jałowym i przygasa
ja tak miałem za bardzo zkrecone i gdy przypchał sie filterek to gasł na luzie albo jak puszczałem gazu
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez password » 21 mar 2011, o 23:14

Witam ja mam dosyć dziwny problem mam w swoim golfie silnik 1.4 ABD i wszystko jest ok dopoki nie zgasnie :wstyd: np na swiatlach albo przy ruszaniu potem nie chce oidpalic a jak juz sie uda to traci na obrotach i gaśnie narazie nic nie probowalem bo nie jest to az tak uporczywy problem :looka: ale wolalbym byc bardziej za niego pewny ;D
Avatar użytkownika
password
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 16:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez k-m-r1 » 22 mar 2011, o 13:59

password,
podstawowa sprawa przewody swiece kopułka palec sprawdz stan
następnie instalacja gazowa czyli filterek i czy parownik nie jest uszkodzony
jesli tak tylko masz na lpg to podjedz do gazownika
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez password » 22 mar 2011, o 15:11

dzięki z szybką odpowiedź :ok: też celowałem w świece i przewody ale chciałem sprawdzić czy ktoś już tak nie mial
Avatar użytkownika
password
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 16:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez PabloSBT » 22 mar 2011, o 20:58

password napisał(a):dzięki z szybką odpowiedź :ok: też celowałem w świece i przewody ale chciałem sprawdzić czy ktoś już tak nie mial

ja miałem to samo okazało się że cewka zapłonowa padała aż padła całkowicie :( dobrze by było sprawdzić jak ci zgaśnie tzn zdejmij środkowy kabel ten z kopułki który idzie do cewki włóż jakaś świece i przyłóż do silnika zobacz czy iskrzy jeśli nie będzie iskrzyć to będzie cewka a jeśli będzie iskrzyć mocno to trzeba sprawdzić dalej czyli świece,kable,palec
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości