problem z gazem na rozgrzanym silniku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z gazem na rozgrzanym silniku

Postprzez wnuko » 23 sty 2014, o 22:42

witam jestem nowym uzytkownikiem nie znalazłem tematu który by przypominał objawy które są w moim mk3 2.0 2e gaz sekwecja brc jedna z pierwszych bo chyba z 2005 u mnie od 2008 , przejdę teraz do żeczy gdy auto rozgrzeje sie na mieście do 90 zaczyna warjowac nie ma sily ruszyc z miejsca ,pracuje jakby nie na wszystkie cylindry a gdy zahamuje przed sygnalizatorem zgaśnie i nie chce odpalić wiec musze wysiąść odpiąć czujnik temperatury 4pinowy odpalić i podpiąć zpowrotem i jest ok , dodam ze czujnik wymieniony,swiece ,przewody ,kopułka palec ,filterki lotny i ciekly , zgory dziekuje za odpowiedzi
wnuko
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 21:44
Lokalizacja: lublin

problem z gazem na rozgrzanym silniku

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2014, o 07:41

wnuko napisał(a): zgaśnie i nie chce odpalić wiec musze wysiąść odpiąć czujnik temperatury 4pinowy odpalić i podpiąć zpowrotem i jest ok , dodam ze czujnik wymieniony,swiece ,przewody ,kopułka palec ,filterki lotny i ciekly , zgory dziekuje za odpowiedzi

Potraktuj go Vag-iem , spawdź jaką temperaturę podaje czujnik i czy nie ma zwarcia w obwodzie ,skoro wypięcie wtyczki umożliwia odpalenie auta. Nowe części też potrafię się posypać i to może być przyczyną :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez wnuko » 24 sty 2014, o 10:41

przed wymiana tego czujnika byl podłączany i pokazało całkiem inna temperaturę niż na desce wiec stwierdziłem ze to ten 4pinowy ale nie jestem pewien który daje impuls na deskę czy ten czy moze ten w chlodnicy ,dzieki kolego sprawdzę to i dam znac ale na razie jest zbyt zimno i bez garażu troszke nie chce mi sie za to brać :-/
wnuko
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 21:44
Lokalizacja: lublin

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2014, o 11:48

wnuko napisał(a):4pinowy ale nie jestem pewien który daje impuls na deskę czy ten czy moze ten w chlodnicy

Na deskę daje sygnał ten 4 pinowy tzn jedna para daje sygnał na blat 2 na sterownik. Ten w chłodnicy to tzw termowłącznik który steruje wiatrakiem niezależnie do tego 4 pinowego. Po prostu to osobny układ :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Maestrro » 26 sty 2014, o 15:43

Hmm... może warto by zrobić adaptacje przepustnicy na ciepłym silniku ? Mi też gasnął przed dojeżdzaniem do skrzyżowania i ciężko się ruszało. Wymieniłem przepustnice na nową (zamiennik nowy ok 350zł ) i jest nieco lepiej, jednak to też nie jest dokońca to. Zatem jak znajdę powód to napiszę :)
Maestrro
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 sty 2014, o 17:14
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pablomed » 26 sty 2014, o 17:32

niema czegoś takiego jak adapatacja przepustnicy w tym silniku. wnuko, po pierwsze istotne jest czy na benzynie wszystko jest ok. Jeśli tak to problem jest dla gazownika, trzeba regulację poprawić, może reduktor wymienić lub wtryskiwacze bo to już długi przebieg jest = 9 lat.
Ten czteropinowy czujnik jest istotny, ale sprawdzisz go omomierzem, nie musisz zmieniać w ślepo, opisy są na forum, jeśli będzie uszkodzony koniecznie do wymiany na dobry markowo - najlepiej z aso lub na sprawną używkę.
No i na koniec rzecz istotna: silnik ten ma wtrysk niesekwencyjny, czyli wszystkie wtryskiwacze benzyny jak i gazu działają jednocześnie. W takim silniku dobre ustawienie instalacji LPG to trochę wyzwanie - musisz znaleźć dobrego speca. Na drugim forum golfa znajdziesz zdaje się namiary na Zabrze - poszukaj
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości