Problem z instalacją gazową po wymianie kabli zapłonowych

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z instalacją gazową po wymianie kabli zapłonowych

Postprzez Kris:) » 12 lis 2008, o 13:13

Witam wszystkich mam mały problem z instalacją gazową , otóż wymieniłem kable zapłonowe i od tego momentu instalacja nieprawidłowo działa. Przy odpalaniu silnika natychmiast się włancza i przy niskich obrotach silnika cały czas przełancza się gaz benzyna , benzyna gaz .Jeśli się przygazuję np do 2 tys. obrotów to wszystko jest ok gaz działa natomiast na niskich cały czas sie przełancza.

Próbowałem zrobić ekran z foli aluminiowej wokół kabli i komputera efekt taki że podczas włączenia silnika i uzbrojeniu instalacji gazowej natychmiast się ona włącza ( powinna sie włączyć dopiero po osiągnięciu 2 tys obrotów) i przy około 3 tys. obrotów zaczyna przełanczać gaz benzyna , benzyna gaz .

czy ktoś wie jak naprawić tą usterkę ????? z góry dziękuje za pomoc
Kris:)
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 23:04
Lokalizacja: Siemianowice Sl.

Problem z instalacją gazową po wymianie kabli zapłonowych

 

Postprzez dziabi3 » 12 lis 2008, o 17:05

a moze miałes owiniety kabelek wokuł kabla zapłonowego to taki czujnik obrotów w starszych instalacjach

zerknij na to

albo odpioł ci sie i nie styka kabelek od kompa lpg co zbiera sygnał z kabla sterującego modułu zapłonowego
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Kris:) » 14 lis 2008, o 00:47

Sprawdziłem , wszystko jest podpięte prawidłowo

czy masz możę inne pomysły co może być przyczyną
Kris:)
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 23:04
Lokalizacja: Siemianowice Sl.

Postprzez BORYSKA » 25 gru 2008, o 22:57

Kris:), wyciągnij centralkę od LPG tą co masz w kabinie, powinien w niej być otwór przez który możesz regulować wartość obrotów przy jakich centralka powinna przełączać paliwo z PB na LPG. Spróbuj nieco obrócić potencjometrem (za pomocą małego śrubokręcika) w prawo. Tym zabiegiem zwiększysz wartość obrotów przy jakich centralka przełączy się z benzynki na LPG
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Kris:) » 15 sty 2009, o 10:38

nie mam pojęcia gdzie może być ta centralka możesz mi napisać dokładnie gdzie jest :)

a może wogóle jej nie mam co w tedy ???????
Kris:)
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 23:04
Lokalizacja: Siemianowice Sl.

Postprzez krzysiudd » 15 sty 2009, o 10:57

centralka ta która przełaczasz gaz-benzyna w kabinie i z tylu tej centralki
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez Kris:) » 8 lut 2009, o 18:21

sprawdziłem nic takiego tam nie mam jakieś inne propozycje :)
Kris:)
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 23:04
Lokalizacja: Siemianowice Sl.

Postprzez Stealth » 8 lut 2009, o 21:17

Rada moja taka żebyś pojechał do gazownika, który Ci to montował bo może przez wymianę na nowe kable WN potrzebna jest regulacja. Możliwe, że coś Ci się w emulatorze (tej skrzynce LPG w komorze silnikowej) pokiełbasiło. Wszystko możliwe jest.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez kojotAR » 8 lut 2009, o 22:33

Sprawdź czy na kablach nie masz przebicia, ja przy zakładaniu instalacji miałem skopane kable(pomimo że były prawie nowe) i nie można było w ogóle złapać parametrów dla wtryskiwaczy...
Jeszcze spytam: jakie kable kupiłeś? Z własnego doświadczenia wiem że na tym nie ma co oszczędzać, obecnie u siebie mam Bosch'a i wszystko działa jak należy...
kojotAR
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 16 lis 2007, o 19:08
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kris:) » 9 lut 2009, o 22:26

kable mam za ponad 90 zeta firmy 4 max albo coś w tym stylu
Kris:)
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 23:04
Lokalizacja: Siemianowice Sl.

Postprzez kojotAR » 10 lut 2009, o 01:13

Witam,
W przypadku kabli(i nie tylko) nie cena się liczy... Tak jak pisałem w poprzednim poście - ja miałem u siebie prawie nowe kable rzekomo dobrej niemieckiej firmy, za które dałem ponad 100zł a od momentu założenia ich w samochodzie silnik nierówno pracował a przy przyspieszaniu dosłownie skakał.
Obecnie mam bosch'a za które co prawda dałem ponad 200zł ale wiem na czym stoję...
Proponowałbym podjechać do jakiegoś elektryka w celu sprawdzenia czy kable są OK lub jak masz jeszcze swoje stare kable to spróbuj je podmienić na próbę - jak objawy miną to masz odpowiedź.
A tak przy okazji wymień świece jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Pzdr i powodzenia w rozwiązaniu problemu.
kojotAR
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 16 lis 2007, o 19:08
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości