Problem z LPG (landi renzo)

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z LPG (landi renzo)

Postprzez paxstor » 7 maja 2011, o 22:46

Witam. Mam od jakiegoś czasu problemy z gazem (robiło się tak stopniowo) auto chodzi na benzynie ok, po przełączeniu na gaz jest loteria albo jest ok albo silnik chodzi jak na 3 gary (szarpanie i prychanie) co ostatnio często się robi po zgaszeniu i ponownym odpaleniu się naprawia albo dalej jest tak, a dziś zauważyłem jeszcze ze jak zostawię samochód i chodzi sobie tak na luzie i przełączę na gaz i mam tak jak pisałem wyżej to po mniej więcej minucie zaskakuje i chodzi ok nie wiem co tu jest grane może ktoś coś pomoże :-(

VW Golf III 1,6 ABU instalacja Landi Renzo
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem z LPG (landi renzo)

 

Postprzez K@mil » 7 maja 2011, o 23:13

Sprawdz przebicia na przewodach zaplonowych i swiece najpierw :)
Pamietaj ze na benzynie bedzie dobrze a na gazie moga pojawic sie problemy, gaz juz ma to do tego ze zawsze na nim cos sie psuje itp...

Jak wszystko ok to do gazownika trzeba przejrzec instalacje
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 8 maja 2011, o 13:31

To moga być różne przyczyny. Na razie psiknij WD40 w wtyczkę krokowca i komputerka oraz w sam krokowiec po jego odkręceniu - może się zawieszać. Jeśli nie pomoże to pewnie reduktor wymaga regeneracji pełnej czyli z wymianą membran lub tylko czyszczenia jeśli nie stary
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez paxstor » 8 maja 2011, o 15:32

pablomed, WD już psiukałem a co do parownika to instalacja była zakładana w 2007 to nie wiem to jakieś 4 lata ma najwyżej rozkręcę i zobaczę
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pablomed » 10 maja 2011, o 00:33

to jest 4 lata, ale istotny jest przebieg - zauważyłem na kilku reduktorach że po 80 tys. zaczynają się kłopoty wywołane sztywniejącymi membranami.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości