problem z LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z LPG

Postprzez strzeliniasty » 28 kwi 2010, o 13:10

siemka

mam problem

od dluzszego czasu borykam sie z problemem w instalacji LPG, jak kupilem autko na jednej butli robilem 300km bez zadnego problemu a od pewnego czasu tylko 190 i gaziurek sie konczy.

przestudiowalem papiery ktore byly razem z instalacja i pisze wyraznie ze butla ma 35l ostatnio wyjezdzilem do zera pojechalem zatankowac i ku mojemu zdziwieniu weszlo tylko 23,5l gazu.


co moze byc tego przyczyna??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z LPG

 

Postprzez Ryjek » 28 kwi 2010, o 13:53

mowi sie ze butla ma tak 70%-80% wartosci tego co pisze reszta to zapas ja mam ta sama butle 37 litrow, do fulla mi wejdzie tak 30 litrow i robie na tym po miescie tak z 260 km ostatnio liczylem spalanie kolo 11 wyszlo. jezeli nagle mniej ci wchodzi niz kiedys to zawor bedzie sie za szybko zatykal, albo gazownicy maja slabe cisnienie albo zaworek ci sie za szybko zatykaa moze tam byc piasek czy jakies swinstwo, gazownik za flaszke rozbierze to i wyczysci
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez strzeliniasty » 28 kwi 2010, o 14:10

Ryjek, dzieki za podpowiedz jutro podjade bo za niedlugo do tyrki trzeba smigac

ale dla upewnienia sie na butli powinnabyc rowniez informacja o pojemnosci butli??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Ryjek » 28 kwi 2010, o 14:46

ta, powinna tam byc pojemnosc, jakies oznaczenie, oraz termin waznosci butli.
na poczatek sproboj pojechac na inna stacje moze beda tam miec wieksze cisnienie i wiecej ci wejdzie gazu.
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez art1809 » 28 kwi 2010, o 23:13

zatankuj na innej stacji powinno pomóc każda stacja ma inny skład gazu i dlatego tak jest jeżeli na innej też będzie podobna sytuacja to podjedź do gazownika ale myślę, że zmaiana stacji pomoże pozdrawiam...
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez k-m-r1 » 29 kwi 2010, o 00:43

przyczyn możęc byc kilka możę byc syf w butli jak instalacja jest długo to sie zbiera wszystko w niej

radze jechac na orlen najlepiej po swierzej dostawie gadu miało wejsc 25 ale zostało możę z 2-3 litry w środku i pojechałęm nabic na orlen weszło z 27 jak sie dowiedziałem inne cisnienie jest po dostawie a inne jak im sie konczy gaz stąd ta rużnica w tankowaniach u mnie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez grzesiek1945 » 29 kwi 2010, o 12:50

Max można zatankować 80% butli, reszta zostaje na "rozrastanie" się gazu np. w lecie bo jest cieplej. Wejść może więcej gazu niż normalnie np. dlatego bo zawór "odbijający" nie zadziała. jeśli chodzi o ciśnienie to u mnie na stacji (pracuję na ORLENIE, osobiście tankuję gaz, mam papiery i kurs zrobiony na to więc wiem co i jak) jest jedno, czy zaraz po dostawie czy na końcówce gazu jest jedno ale możesz poprosić podjazdowego żeby Ci zwiększył ciśnienie tankowania (chociaż osobiście nie wiem czy się zgodzi bo to bezpieczne nie jest). Więc to chyba coś musi być zaśmiecone w instalacji.
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez TRD » 30 kwi 2010, o 23:38

co do spalania podskocz na regulację, wymień filtr powietrza, gazu i podłącz analizator mi palił 9-10l przez zimę zaczął palić 18 (w silniku nic nie ruszane) na analizatorze miał przekroczoną dawkę 4krotnie :zdziwko: po regulacji jest ok dodatkowo zawór w parowniku nie trzymał wszystko zajęło 1h i 35 zł :-D
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Postprzez k-m-r1 » 4 maja 2010, o 15:33

jeśli idzie o podnoszenie ciśnienia to raczej sie nie da bo albo babeczka obsługuje albo taki typek z którym cieżko zamienic słowo niewiem co z nim nie teges ...

postaram sie na dniach jechac do gazownika wymienic filterki i niech zerknie

czekam tylko aż skonczy sie gwarancja to kupuje interfejs i sam zobacze co tam siedzi :P

aha widze że vag oraz interfejsy do lpg sąbardzo podobne
na myśli mam usp --> k,l +,- jedynie problem w tym żę jest albo 12V VAG i 5 V LPG a tak to chyba to samo i możę działąło by zamiennie?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron