Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i membrany w parownik "LOVATO" i jeżeli jest przestawiony zapłon to może być ze będzie więcej palił gazu bo za dużo i teraz pali? na benzynie chodzi dobrze nawet lepiej niż wcześniej a na lpg trzeba delikatnie dodawać gazu bo inaczej zaczyna zwalniać ale jak obroty są powyżej 3.500 tyś/obr to wciaskam pedał do końca i wtedy ładnie przyśpiesza co to może być ?
Genercja II LPG jak zaczynam jechać i dodam gazu do "oporu" to zaczyna zwlanić tak jak by lpg nie było wiec muszę delikatnie dodawać pedał gazu dopiero jak wskazówka przekroczy 3.500tyś obr to mogę pedał gazu wcisnąć do oporu i ładnie przyśpiesza
[ Dodano: 2013-03-26, 22:04 ] no a spalanie 15 litrów gazu do dosyć sporo
uwielbiam takie instalacje
nie wiem, ja obstawiam że jest trochę za bogato i jak mu depniesz na maksa to go zalewa po prostu i nie ma jak tego przepalić - stąd muł
być może byłem u gazownika na regulacji powiedział mi ze niby sondę mam popsutą ale po oględzinach był przewód masowy urwany i go zrobiłem a jeżeli bym chciał przykręcić dawkę to którą srubkę mam wkrecić?
krzysiek21 napisał(a):Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i membrany w parownik "LOVATO
Jak wymieniłeś membrany,to nie dziw się ,że masz takie spalanie.Membrany muszą się ułożyć i po ich wymianie trzeba zrobić regulacje składu mieszanki.Masz po prostu,za bogatą mieszanke,i dla tego ci go muli jak mocno wdepniesz mu w gaz.
Jedź na regulacje i spadnie spalanie,i auto dostanie zrywu.
Nic nie wiadomo czy za bogata czy za uboga w każdym razie źle ustawiona. Temat dla gazownika, a tymczasowo możesz troszkę pokrecić śrubą regulacyjną na parowniku, rusz ją z opół obrotu w lewo troszkę wzbogacisz mieszankę i zobaczysz czy będzie lepiej.
Na Pewno za bogata Niby on coś mi przestawiał na tym lpg jak podłączył kompa jezeli dobrze pamiętam to ruchy silniczka krokowego z 90 na 72 coś takiego będę musiał się wybrać do jakiegoś lepszego gazownika:) a jeszcze jedno pytanko co może powodować że jadę rano na benzynie i jak przełacza sie na lpg to gaśnie i muszę przełączyć na benzyne ale w tym problem że kontrolka od gazu już sie nie chce zapalać przyciskam i nic sie nie dzieje tylko takie brzeczenie dochodzące z silniczka krokowego co 5 sekund dopiero ja uzyska 60C to przyciskam i kontrolka sie zapala i wtedy normalnie sie przełącza na lpg