Problem z LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z LPG

Postprzez krzysiek21 » 26 mar 2013, o 22:39

Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i membrany w parownik "LOVATO" i jeżeli jest przestawiony zapłon to może być ze będzie więcej palił gazu bo za dużo i teraz pali? na benzynie chodzi dobrze nawet lepiej niż wcześniej a na lpg trzeba delikatnie dodawać gazu bo inaczej zaczyna zwalniać ale jak obroty są powyżej 3.500 tyś/obr to wciaskam pedał do końca i wtedy ładnie przyśpiesza co to może być ?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Problem z LPG

 

Postprzez Opik » 26 mar 2013, o 22:40

nie bardzo rozumiem, jak trzeba dodawać gazu bo zwalnia? Podczas jazdy czy jak?
I za dużo pali, to znaczy ile?
Jaka instalacja, gen. itd ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 26 mar 2013, o 22:52

ja sie rozbujasz i puścisz gaz to wiadomo ze bedzie zwalniac
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiek21 » 26 mar 2013, o 23:02

Genercja II LPG jak zaczynam jechać i dodam gazu do "oporu" to zaczyna zwlanić tak jak by lpg nie było wiec muszę delikatnie dodawać pedał gazu dopiero jak wskazówka przekroczy 3.500tyś obr to mogę pedał gazu wcisnąć do oporu i ładnie przyśpiesza

[ Dodano: 2013-03-26, 22:04 ]
no a spalanie 15 litrów gazu do dosyć sporo
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez Opik » 26 mar 2013, o 23:08

II gen czyli co tam masz, śrubę, mikserek ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiek21 » 26 mar 2013, o 23:27

mikser i silniczek krokowy
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez Opik » 26 mar 2013, o 23:28

uwielbiam takie instalacje :D
nie wiem, ja obstawiam że jest trochę za bogato i jak mu depniesz na maksa to go zalewa po prostu i nie ma jak tego przepalić - stąd muł

gazownik i regulacja moim zdaniem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiek21 » 26 mar 2013, o 23:32

być może byłem u gazownika na regulacji powiedział mi ze niby sondę mam popsutą ale po oględzinach był przewód masowy urwany i go zrobiłem a jeżeli bym chciał przykręcić dawkę to którą srubkę mam wkrecić?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2013, o 18:23

krzysiek21 napisał(a):Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i membrany w parownik "LOVATO

Jak wymieniłeś membrany,to nie dziw się ,że masz takie spalanie.Membrany muszą się ułożyć i po ich wymianie trzeba zrobić regulacje składu mieszanki.Masz po prostu,za bogatą mieszanke,i dla tego ci go muli jak mocno wdepniesz mu w gaz.
Jedź na regulacje i spadnie spalanie,i auto dostanie zrywu.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 27 mar 2013, o 23:40

Nic nie wiadomo czy za bogata czy za uboga w każdym razie źle ustawiona. Temat dla gazownika, a tymczasowo możesz troszkę pokrecić śrubą regulacyjną na parowniku, rusz ją z opół obrotu w lewo troszkę wzbogacisz mieszankę i zobaczysz czy będzie lepiej.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez łukasz1983 » 28 mar 2013, o 17:26

Według mnie jest za bogata mieszanka,stąd spalanie 15/100
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiek21 » 28 mar 2013, o 20:49

Na Pewno za bogata :) Niby on coś mi przestawiał na tym lpg jak podłączył kompa jezeli dobrze pamiętam to ruchy silniczka krokowego z 90 na 72 coś takiego będę musiał się wybrać do jakiegoś lepszego gazownika:) a jeszcze jedno pytanko co może powodować że jadę rano na benzynie i jak przełacza sie na lpg to gaśnie i muszę przełączyć na benzyne ale w tym problem że kontrolka od gazu już sie nie chce zapalać przyciskam i nic sie nie dzieje tylko takie brzeczenie dochodzące z silniczka krokowego co 5 sekund dopiero ja uzyska 60C to przyciskam i kontrolka sie zapala i wtedy normalnie sie przełącza na lpg
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości