Moderator: Moderator
pablomed napisał(a):jezyk, dopisz czy na gorącym silniku jest tak samo. Zwykle jest tak że jeśli problem jest większy na zimnym a na gorącym mniejszy to winien jest parownik, a na odwrót - zła regulacja. Ale to tak z grubsza. Parownik wytrzymuje poniżej 100 tysięcy, jesli masz tyle na nim najechani=\ne to bez zastanowienia go wymieniaj lyb regeneruj ( regeneracja wychodzi dużo taniej ale pod warunkiem że zrobisz tą czynność sam o ile dostaniesz do swojego parownika zetaw naprawczy).
Póki co możesz trochę ruszyć śrubą regulacyjną na parowniku (zwykle w lewo czyli wzbogacić mieszankę) powinno sie poprawić . A po naprawie parownika ponowna regulacja i tak jest wskazana.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości