Problem z obrotami 1.8GT 93r

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z obrotami 1.8GT 93r

Postprzez folta » 30 gru 2008, o 02:29

Witam mam problem z autkiem przy odpalaniu na zimnym silniku.
Po odpaleniu silnik mam na obrotach 300-400 jak sie nagrzeje i troche nim pojezdze to znowu zostaje mi na obrotach 1100 1200 to wszystko dzieje sie na benzynie.
Problem tez mam na gazie bo nie trzyma mi obrotow.Ustawiony mialem na 900 i wszystko bylo ok tylko,po 1tyg- 2tyg pozniej sam spada do 500-400. Co to moze byc ?
folta
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy

Problem z obrotami 1.8GT 93r

 

Postprzez marcinkoz2910 » 30 gru 2008, o 02:40

kolego masz silniczek 1,8 więc standardowo zaczniemy od czyszczenie przepustnicy bo to norma w tych Waszych 1,8 ;] --> http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm

a ja to nie pomoże to jedź na VAGa bo sam nic nie na kombinujesz, komputer pokaże ewentualne błędy i bedziesz to mógł wtedy usunąć tą usterkę a tak to masz szukanie w igły w stoku siana, Ale na początek czyszczenie przepustnicy
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez folta » 30 gru 2008, o 12:35

Kolego dzieki za pomoc. Pozdrawiam
folta
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 21:45
Lokalizacja: Tychy

Postprzez mani51 » 30 gru 2008, o 12:42

a może masz jakąś nieszczelność i silnik lapie lwe powietrze? To też jest bardzo częsty powód falowania obrotów. Jak masz jednopunkt to samym czyszczeniem nie wiele zdziałasz, sprawdź stan gumowej podstawy przepustnicy bo tamtędy najczęściej dostaje się lewe powietrze a oprócz tego to stan wszystkich wężyków od podciśnienia w okolicy przepustnicy oraz wspomaganie hamulcy tzn serwo
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Zaba2 » 12 sty 2009, o 14:01

mani51 napisał(a): sprawdź stan gumowej podstawy przepustnicy bo tamtędy najczęściej dostaje się lewe powietrze a oprócz tego to stan wszystkich wężyków od podciśnienia w okolicy przepustnicy oraz wspomaganie hamulcy tzn serwo


Kolego moglbys rozwinac temat tych wezykow i tego serwa???
Jak to wyczyscic i ktore to bo chetnie sobie to wyczyszcze.
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 12 sty 2009, o 16:15

od dołu przepustnicy, z tyłu, czyli od strony podszybia jest mały króciec z którego wychodzi cienki wężyk, zobacz sobie czy on tam w ogóle jest, jeśli nie to trzeba ten króciec zaślepić a jak wężyk jest to trzeba zdjąć i też czymś ten króciec zaślepić ale szczelnie i zobaczyć jak wtedy będą obroty po odpaleniu...jeśli się nic nie zmieni to założysz wężyk i wypniesz wąż od serwa - taki grubszy łączący serwo z kolektorem ssącym. Trzeba go wypiąć przy samym kolektorze i zaślepić szczelnie króciec (nie wąż) i odpalić. Jak nic się nie zmieni to znaczy że serwo i wąż są szczelne...jak to nie lewe powietrze to musisz się przyjrzeć tej śrubce przy przepustnicy o której pisałem Ci w jakimś innym temacie
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Zaba2 » 13 sty 2009, o 17:04

A mialbys moze fotke jakas? Bo nie wiem gdzie jest to serwo aha ten malutki wezyk mam tylko nie bardzo wiem jak go wypiac noi po cholere onjest? :-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 13 sty 2009, o 23:16

Zaba2 napisał(a):noi po cholere onjest?
to jest do podciśnieniowego sterowania klapką regulującą temperaturę zasysanego przez silnik powietrza, ewentualnie może być jeszcze drugi wężyk od filtra oparów paliwa a oba odpina się przez ściągnięcie z króćca - u mnie nie mają opasek i schodzą bez problemów

jeśli się nie mylę to masz taki silnik
1. serwo
2. wąż podciśnieniowy od serwo
3. wężyk od regulacji temperatury powietrza i to on powinien być wpięty z tyłu przepustnicy

Obrazek
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Zaba2 » 14 sty 2009, o 00:22

Troche nie wyrazne zdjecie ale itak dziekuje :-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 14 sty 2009, o 07:14

Zaba2, zdjęcie da się powększyć, jak się otworzy w fotosiku to kliknij na nie jeszcze raz i będzie na cały ekran
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron