Problem z obrotami i odpalaniem.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez łukasz1983 » 26 gru 2013, o 19:47

Baroo, Sprawdź,jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Baroo » 27 gru 2013, o 12:19

Problem rozwiązał się po zrobienie resetu ECU po wymianie czujnika.
Ale powstał nowy bo teraz znów auto po odpaleniu ma.. 4 tys obrotów ;|
Ostatnio mi teściu go podkręcał gdzieś na gaźniku ale pojechał w trasie i za cholerę nie mogę znaleźć tej śrubki od regulacji..
Baroo
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 23:51
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez łukasz1983 » 27 gru 2013, o 14:35

Baroo, Po pierwsze to nie gaźnik,tylko wtrysk,po drugie nie ustawisz wolnych obrotów,bo za to odpowiada sterownik silnika,poprzez krokowca.
Zrób jeszcze raz reset,tylko na zimnym silniku i bez dotykania gazu.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baroo » 27 gru 2013, o 16:25

Podjechałem do mechanika i wyregulował mi trochę obroty.
Okazało się ,że krokowy jest sprawny a spaprany jest jakiś potencjometr.
Zobaczymy wieczorem jak bd zimny silnik jak bd z tym odpalaniem.
Baroo
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 23:51
Lokalizacja: Kalisz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron