Problem z obrotami przy zmianie biegów

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez greg001 » 10 sie 2012, o 12:36

karl_123456 napisał(a):Witam wszystkich jestescie ostatnia deska ratunku moj problem jest taki mam golfa III 1.4 benz mono wtrysk i gdy silnik sie rozgrzeje do ok. 70 stopni to obroty mam pomiedzy 1500 a 400 i tak caly czas co sekunde robi do gory i na dol a nieraz na luzie gasnie ( wymienilem tam czujnik polozenia przepustnicy silnik krokowy czujnik temperatury wyczuscilem przepustnice i nie mam pojecia co moze byc z gory dziekuje za odp

sonda lambda, odłącz ją i sprawdź jaka będzie reakcja silnika gdy rozgrzeje się
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Kadzik » 10 sie 2012, o 19:05

dudi_p napisał(a):Dzięki za odpowiedzi, TPS ustawiłem od nowa ale nic to nie zmieniło,szczelność podstawy sprawdzę jutro jak wróce z pracy. Linkę z gazu sprawdzałem ale nie ma żadnych oporów chodzi bez problemu w pancerzu. Aha zauważyłem jescze jeden dziwny objaw ,im chłodniej na dworze tym mniej szaleją obroty. Dziś wystąpiło to tylko parę razy , najwięcej jak stałem w korku. A przedwczoraj gdy temperatura otoczenia była ok 30 stopni lub więcej działo się to bardzo często. Dziwne nie :zdziwko:


podmień monowtrysk i zobacz czy będzie poprawa. Najlepiej poszukaj na szrotach z gwarancją np. na miesiąc. Jak będzie to samo to oddasz im część a oni tobie kase. TPS jest cholernie ciężko ostawić, ja niby dobrze ustawiłem i dalej miałem to samo. Wymiana monowtrysku pomogła.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez karl_123456 » 13 sie 2012, o 09:51

oki sprawdze te sade bo kojarze ze od czasu jej montarzu (bo jej nie mialem jak kupilem auto :przestraszony: ) na nowa bosha to sa wlasnie takie problemy
lolo
karl_123456
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:37
Lokalizacja: tczew

Postprzez dudi_p » 12 sty 2013, o 14:28

Witam. Sorki że tak długo nie pisałem w sprawie przepustnicy. Z początku chciałem kupić nowy potencjometr przepustnicy ale za radą jednego kolegi z forum w tej samej cenie zakupiłem uzywaną przepustnice z silnika ABS. Zamieniłem tylko silniczek "krokowy" z starej przepustnicy bo miałem wtyczkę na 6-pin a ABS ma 4-pinową i objawy szalenia przepustnicy przy 2200 obr/min znikły. Więc problem rozwiązany. Proszę tylko moderatora o zakończenie tematu. Pozdrawiam
dudi_p
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:31
Lokalizacja: Rybnik

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości