Problem z obrotami

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z obrotami

Postprzez Krzychu_ManUtd » 25 cze 2012, o 14:37

Mam problem z obrotami w moim goferze... a wiec tak obroty jakie trzyma to na benzynie 1200-1100 na gazie 1000. Jak dam mu wyzsze obroty (4000-5000) to do 1800 obrotow ladnie schodzi a juz w dol bardzo powoli az do tych 1100 czy 1000 nadmienie tez ze jak jest zimny lubi nim poszarpac i na gazie i na benzynie. a temp wzrasta do 90 stopni tylko jak dam mu ostro w komin podczas jazdy tak to trzyma 80 a nie raz nawet potrafi podczas jazdy spasc do 70 jak go odpale to na wolnych obrotach trzyma mi te 90 stopni ale jak tylko gdzies pojade juz mu obroty spadaja :/ co to moze byc ?? POMOCY :wall:
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA

Problem z obrotami

 

Postprzez trollu » 25 cze 2012, o 16:25

co do temperatury to na 99% termostat do wymiany. nie domyka się i nie dogrzewa silnika. z tego powodu może wynikać reszta problemów, silnik jest niedogrzany. ewentualnie przepustnica.
najpierw wymień termostat, tylko załóż Wahlera
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krzychu_ManUtd » 25 cze 2012, o 18:01

wlasnie go podlaczylem pod komputer i co mi sie nie spodobalo to ze na kompie pokazuje 92 stopnie a na desce 80-85 faluja...
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA

Postprzez trollu » 25 cze 2012, o 23:06

problem z zegarami/czujnikiem? czujnik daje sygnał do ECU i na zegary,dziwne że jest taka różnica na VAGu i na zegarach
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krzychu_ManUtd » 26 cze 2012, o 15:09

no wlasnie nie wiem moze czujnik temperatury pokazuje inna temp niz jest? Tylko skad te podwyzszone obroty?

[ Dodano: 2012-06-26, 16:27 ]
czujnik temp wymieniony (temp teraz ladnie trzyma) a obroty spadly do 850 800 bo zaczely falowac i dziwnie nim szarpie na wolnych obrotach :/ taki rezonans :/ szczelnosc dolotu sprawdzilem dezodorantem (tak jak mi polecili) i na to wyglada ze jest szczelny... znowu jest problem bo mi szarpie golfa na wolnych obrotach :/ acha mam jeszcze pytanie co to za sruby sa tak jakby regulacyjne na monowtrysku sa 2 jedna na dole druga u gory sa one na imbusa ?? co sie tym robi?

[ Dodano: 2012-06-27, 09:51 ]
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji
525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy

Nowe problemy... Zaraz po odpaleniu strasznie nim szarpie po przygazowaniu znacznie mniej (skacza obroty) blad 525 po zagrzaniu mozna skasowac ale po przejechaniu jakiegos odcinka znowu wyskakuje (rzadziej niz blad 561) , na gazie obroty mniej skacza niz na benzynie, temperatura wzrasta do 90 na blacie to na kompie pokazuje ze jest 106 stopni po przejechaniu jednak znowu spada do 80. Wczoraj jak wymienilem czujnik temp. to pokrecilem tymi imbusowymi srubami na monowtrysku bo myslalem ze sa od regulacji obrotow na biegu jalowym ale chyba jednak nie :P dlatego ciekawi mnie co to sa za sruby i do czego sluza, oraz czy mozna wyregulowac jakos obroty na biegu jalowym

[ Dodano: 2013-01-17, 21:37 ]
Mam pytanie jak moge sprawdzic silnik krokowy?
obroty mi faluja popsikalem dezodorantem wokol monowtrysku obroty wzrosly ale uszczelnilem wszystko na 100% idealnie ale problem dalej jest obr faluja od 500 do 1600 ? Obroty mi faluja popsikalem dezodorantem wokol monowtrysku obroty wzrosly ale uszczelnilem wszystko na 100% idealnie ale problem dalej jest obr faluja od 500 do 1600 ? co to moze byc mysle ze to krokowy ale jak byc pewnym i nie ladowac sie kolejnych pieniedzy bezsensownie? pomocy!!

[ Dodano: 2013-01-17, 21:38 ]
gofer moj juz od dawna jakos dziwnie wojuje obrotmi ale tak delikatnie. A przed wczoraj wymienilem termostat, kostke stacyjki i olej bo w niedziele musze jechac do zakopanego. I po tych wymianach zaczal bardziej mi kombinowac tymi obrotami najpierw same wzrastaly do okolo 1500 i nie chcialy zejsc na gazie bylo nieco lepiej ale tez szarpalo mi golfem nawet podczas jazdy. Popsikalem plakiem i obroty zaczely jeszcze bardziej wzrastac dlatego myslalem ze jest nieszzczelny dzisiaj go uszczelnilem silikonem tym specjalnym kupilem uszczelki pod i na mikser gazu i do tego dokupilem podstawe po monowtrysk. Po tym przez chwile wydawalo sie ze jest ok obroty spadly do 1100 (myslalem ze ssanie) zgasilem golfa i odpalilem ponownie to obroty zzaczely wariowac od 500 do 1600 nie mam pojecia o co chodzi :/
napisalem cala swoja historie

[ Dodano: 2013-01-18, 21:45 ]
haaa i kolejny problem :/ obroty wariuja jak wariowaly czyli od 500 do 1600 na benzynie a na gazie utrzymuja sie na 2000 obr ale co najlepsze tylko jak silnik jest zimny jak osiagnie juz okolo 70stopni to jest lepiej obroty nie wariuja tylko sa nieco podwyzszone.... macie jakies pomysly?

[ Dodano: 2013-11-28, 15:44 ]
temat do zamkniecia!! Wymieniony czujnik temp. cieczy i sonda... jak narazie jest ok :) czeka mnie tylko wizyta u gazownika w celu regulacji instalacji (pali jak smok gazu) i smierdzi gazidlem (za duza dawka)
Avatar użytkownika
Krzychu_ManUtd
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 cze 2012, o 15:58
Lokalizacja: DKA


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości