Witam
Posiadam golfa III 93rok 2.0 GTI 115KM układ zapłonowy DIGIFANT silnik 2E. + LPG
Od pewnego czasu mam problem z uruchamianiem samochodu.
Przy próbie odpalenia silnik „zaskakuje” obroty wskakują ponad 2tyś i silnik gaśnie. Następnie trzeba go długo „kręcić” żeby ponownie odpalił, ruszając przy tym pedałem gazu a w sumie trzeba go trzymać całkiem w podłodze. Inaczej silnik nie odpali. Bez różnicy czy jest ciepły czy zimny. Podczas tej czynności silnik zaskakuje tak jak by stopniowo aż zaskoczy. Po uruchomieniu pracuje nierówno. Jak się go trzyma na ok. 2tys obrotów silnik pracuj tak jak by nie dostawał odpowiednio paliwa – strasznie przerywa. Pali przy tym dużo więcej paliwa niż kiedyś. Podczas jazdy (już na gazie ) zaobserwowałem „pływanie” obrotów. Tzn. stojąc w korku podczas podjeżdżania do poprzedzającego mnie samochodu obroty podskakują do ok. 3tyś i spadają prawie od zera. Bywają momenty że przy spadku obrotów zapala się kontrolka oleju (jego stan jest prawidłowy), lub auto gaśnie.
Przepustnice ma czyściutką i wszelkie przewody odpowietrzające również. Filtr paliwa nowy, zmieniony czujnik temperatury cieczy.
Proszę o pomoc, w czym może być problem.