Problem z odpalaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpalaniem

Postprzez Wiktor276 » 29 mar 2012, o 19:09

Witam. Posiadam golf 3 93r. 1.8 gt w gazie i mam problem z odpalaniem go :zdegustowany: a konkretnie najgorzej jak troszkę postoi to złapie raz wskoczy na obroty i zdycha za drugim razem mogę kręcić i tak nie złapie a za trzecim jest ok jak już złapie to później jak zgaszę to od strzała i chodzi :kwasny: Szukałem o tym troszke i ze może być coś z immobiliser lecz ja chyba takiego urządzenia nie posiadam gdyż mam taki kluczyk raczej nie rozbieralny http://www.bankfotek.pl/view/1218995
Proszę o jakieś wsparcie :-D
Avatar użytkownika
Wiktor276
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 lut 2012, o 22:07
Lokalizacja: Szumanie

Problem z odpalaniem

 

Postprzez pawloxd » 29 mar 2012, o 20:37

Może Kable idące do świec albo cewka zapłonowa. Kiedyś czytałem jak ktoś miał podobny problem wymienił kable i było ok Hmm Ale ręki nie dam uciąć :-/
Nowy front [SMOKED HALO + H4] MOJA BRYCZKA ----> https://www.golf3.pl/moj-golf/granatowy-wozek-pawlo-t43823.html
Avatar użytkownika
pawloxd
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 16:31
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Wiktor276 » 30 mar 2012, o 08:47

Odnoszę takie wrażenie jakby mu paliwa brakowało wymienilem filt paliwa ale to samo pompka sprawna w 100% są jakies pomysly?
Avatar użytkownika
Wiktor276
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 lut 2012, o 22:07
Lokalizacja: Szumanie

Postprzez Emiczka » 30 mar 2012, o 13:14

Słuchaj a na gazie jest to samo?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Wiktor276 » 30 mar 2012, o 22:44

hmm ja mam gazik 1 generacji i z tego co wiem to nie mam u siebie obcji do odpalenia na samym gazie pali na benzynie dopiero jak gazem trace wskoczy powyrzej 2000 obrotuw to sie przelancza na gazik:) dodam ze problem sie pogorszyl teraz go krecilem z 10 razy zanim zalapal://
Avatar użytkownika
Wiktor276
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 lut 2012, o 22:07
Lokalizacja: Szumanie

Postprzez Kezior » 31 mar 2012, o 13:12

Witam!
Ja bym sprawdził, Czy jak zgaśnie to czy jest iskra na każdym z garów, ewentualnie prosto od cewki. Później zajrzał pod kopułkę i na palec. Miałem podobny przypadek niby 'jakaś' iskra była, a pod kopułką w palcu dziura wypalona na wylot. Trzeba po prostu sprawdzać po kolei i wykluczać.
Kezior
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24 wrz 2011, o 12:56
Lokalizacja: Rybnik


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości