Problem z odpalaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpalaniem

Postprzez moralescool » 1 kwi 2013, o 14:17

Witam mam taki problem. Nie chce mi ostatnio odpalać golf , musze dodac gazu żeby odpalic, po odpaleniu silnik chodzi nierówno ,dopiero jak się rozgrzeje w miarę idzie. Jak spadają obroty kontrolka oleju mruga. Co to może byc.
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Problem z odpalaniem

 

Postprzez prezesik » 1 kwi 2013, o 14:55

Nie podałeś kodu silnika. Jeżeli ABU to pod aparatem zapłonowym masz 4-pinowy czujnik temperatury płynu. Przed uruchomieniem zimnego silnika zdejmij wtyczkę z czujnika i odpal silnik. Jeżeli odpali od strzała i będzie miał ok 1100 obr/min to masz ten czujnik do wymiany.
Daj znać jak poszło.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez moralescool » 1 kwi 2013, o 17:18

Kod silnika to ABU , ten czujnik już kiedyś wymieniałem , i może był wadliwy.Sprawdzę.

[ Dodano: 2013-04-01, 17:02 ]
A jakiej firmy czujnik najlepiej kupić. Jest tego dużo na rynku.Dużo zamienników itd.
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez prezesik » 1 kwi 2013, o 22:25

Oryginalny z ASO.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez moralescool » 2 kwi 2013, o 15:34

A więc odpiąłem ten czujnik, auto zapaliło za drugim razem ,ale nie weszło na wysokie obroty tylko normalnie paliło. Przy lekkim dodawaniu gazu wydaje się że trzęsie silnikiem. Gaz nie idzie równo. Czuć jakby opór. po podłączeniu z powrotem czujnika odpalił od razu i ale juz był lekko zagrzany. Co to oznacza?
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Myszkowski » 2 kwi 2013, o 15:40

To co piszesz z tym oporem i trzęsieniem silnika przy dodawaniu gazu to tak jakby nie palił na wszystkie cylindry dobrze po uruchomieniu.

Może kopułka stara?
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Postprzez moralescool » 2 kwi 2013, o 15:42

8 miesiecy temu zmienilem kopulke i palec rozdzielacza oraz kable .

[ Dodano: 2013-04-02, 15:54 ]
A jak sie silnik rozgrzeje to juz dobrze pracuje.Jak był mróz jak go odpalilem to jak dodałem gazu to trzęsło całą maską. Sonde lambde tez wymienilem. Gaz założyłem jakies 2 tyg. temu. Przed założeniem gazu kilka razy podczas jazdy jakby się dusil i obroty spadły tak nagle. O co kaman? pomóżcie bo już tyle kasy w niego władowałem że masakra :-(

[ Dodano: 2013-04-02, 19:14 ]
JAKIEŚ SUGESTIE ??????????/
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez łukasz1983 » 3 kwi 2013, o 09:50

moralescool, Sprawdź,czy nie łapie ci lewego powietrza.Odpal auto,i fuknij mu na przykład plakiem w okolicy wtrysku,jak wkręci się sam na obroty to łapie lewe.Sprawdź cewke(najlepiej podmień na inną),możesz zrobić reset ecu(odepnij kleme + na około 20 minut,puźniej go odpal BEZ DODAWANIA GAZU,niech se pochodzi,aż włączy się wentylator chłodnicy)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez moralescool » 3 kwi 2013, o 17:58

no dobrze sprobuje , ale najpierw czujnik temp. cieczy wymienie. jak zdjalem obudowe z czujnika pali od razu ale dalej sie lekko trzesie przy dodawaniu gazu, a na wolnych obrotach nie trzesie.

[ Dodano: 2013-04-19, 18:41 ]
Problem rozwiązany. Wymieniony zespół wtrysku i po problemie :-P
Zalewało go i sie dławił.
moralescool
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 16:32
Lokalizacja: Zawiercie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości