Problem z odpaleniem 1.6 HELP ME!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem 1.6 HELP ME!!!

Postprzez marcindomka » 4 sty 2011, o 08:43

Panowie, zakładam nowy temat gdyż chciałbym dobrze opisać problem. Otóż mam Golfa 1.6 i od pewnego czasu poważny problem z odpalaniem. Wymieniałem przewody, swiece ( w jednej była pęknięta elektroda nie wiem dlaczego ). Silnik jak jest ciepły odpali mi bez problemu i pracuje równo, jak est zimny tez przeważnie odpali ale gdyby była taka sytuacja że zapalę go jak jest zimny i przejadę do 500m i zgaszę to muszę go kręcić z 2 minuty na pełnym gazie. Zachowuję się tak jak stara WSK'a która się zalała:) Ostatnio zapalił mi po 4 dniach stania i za chwilę sam zgasł i niema szans żeby go odpalić, co jakiś czas zaczyna łapać i dalej nic. Elektryk zasugerował mi cewkę ale nie chcę kupować czegoś bez sensu. CO sądzicie o tym? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Problem z odpaleniem 1.6 HELP ME!!!

 

Postprzez Miękus82 » 4 sty 2011, o 09:38

Czujnik temperatury płynu sprawdzałeś?Rozumiem że problem występuje tylko na zimnym silniku?A cewkę to elektryk powinien sprawdzić miernikiem.
Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI

Postprzez marcindomka » 4 sty 2011, o 10:40

czujnik temteratury był jakiś czas temu wymieniany <ok roku temu> ale właśnie mam wrażenie, że od tego czasu cos się zaczęło dziać. W jaki sposób mogę go sprawdzić?? Ewentualnie jak mogę sprawdzic cewkę?
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez prezesik » 4 sty 2011, o 11:56

marcindomka napisał(a):W jaki sposób mogę go sprawdzić??


Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Miękus82 » 4 sty 2011, o 12:36

Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI

Postprzez prezesik » 4 sty 2011, o 17:37

Kolego znajdź jakieś dobre grube gumowe rękawice, uruchom silnik, niech sobie chodzi na wolnych. Załóż rękawice i po kolei: każdy kabel z osobna zdejmuj z kopułki;
Zdejmij jeden i posłuchaj silnika, jeżeli nie będzie żadnej różnicy w pracy silnika to znak, że ten kabelek jest źle podłączony. - już go nie podłączaj.
Zdejmij następny kabel - jeśli będzie różnica w pracy silnika, że będzie chodził jeszcze gorzej - załóż kabel w to samo miejsce - to znak, że ten kabel podłączony jest prawidłowo.
I tak kolejny kabel - jeśli nie będzie różnicy to też go nie podłączaj.

Po powyższej czynności będziesz miał zdjęte dwa kable, które nie zmieniły wogóle pracy silnika - wtedy podłącz je odwrotnie, czyli tylko na kopułce zamień miejscami.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 4 sty 2011, o 17:41

prezesik25 napisał(a):Po powyższej czynności będziesz miał zdjęte dwa kable, które nie zmieniły wogóle pracy silnika - wtedy podłącz je odwrotnie, czyli tylko na kopułce zamień miejscami.


Co mu to da ?

[ Dodano: 2011-01-04, 16:42 ]
Miękus82 napisał(a):Czujnik temperatury płynu sprawdzałeś?


to ten czujnik wkrecony w chlodnice ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez prezesik » 4 sty 2011, o 17:49

K@mil napisał(a):prezesik25 napisał/a:
Po powyższej czynności będziesz miał zdjęte dwa kable, które nie zmieniły wogóle pracy silnika - wtedy podłącz je odwrotnie, czyli tylko na kopułce zamień miejscami.


Co mu to da ?


sorki, chciałem odpisać w całkowicie innym temacie :wstyd: Jak możesz to usuń tego mojego powyższego posta.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez marcindomka » 7 sty 2011, o 13:36

Panowie, próbowałem wczoraj odpalić autko i nic. Mam takie wrażenie jakby na jednym z cylindrów nie było kompresji :( jadę dzisiaj po miernic cisnienia i sprawdzę to. Cisnienie sprawdzałem jakis rok temu i jus wtedy na jednym cylindrze był z tym problem ale silnik jakos działał ale teraz jest kicha. Doradźcie mi jeszcze czy w razie potrzeby remontu silnika lepiej jest go wyremontować czy kupić silnik na auta zezłomowanego??
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez kamyk212121 » 7 sty 2011, o 14:28

kupić silnik ze starego auta szkoda roboty i zachodu z wyciaganiem rozpołowieniem silnika... cena silnika np 1,8 koles na forum miał za 200zł i skrzynia z 200 :) lepiej tak moim zdaniem
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

Postprzez marcindomka » 7 sty 2011, o 14:35

200 zł jasne ale u mnie na stacji demintarzu chcą 600 :(
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Miękus82 » 8 sty 2011, o 14:29

marcindomka napisał(a):200 zł jasne ale u mnie na stacji demintarzu chcą 600 :(
ale to cena za słupek czy kompletny silniczek?
Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości