xc napisał(a):Najgorzej tak jak napisalem jesli na zimno probuje odpalic na gazie (nie udaje sie) i wtedy juz odpalic go (na benzynie) jest sztuka.
to całkiem normalne bo po nieudanej próbie odpalenia na gazie kolektor jest wypełniony gazem a Ty mu jeszcze podajesz paliwo i kompletnie go zalewasz...w takim wypadku to gaz w podłogę żeby otworzyć przepustnicę i czekać minutę-dwie aż gaz wywietrzeje i dopiero na benzynie próbować oczywiście już bez wciskania pedału gazu
Golfik1986 napisał(a):ja bym do konca nie obstawial sondy poniewaz jak sonda by padla by byly problemy z odpalaniem na gazie na zimnym by nie palil wogole w gazie a takowych problemow tu nie widze. aha i przy przebiciu na sondzie zaczyna gazu tesh wiecej palic o okolo 3litrow bynajmniej u mnie tak bylo
a tu już trzeba wiedzieć jaką instalkę ma kolega bo jak ma z regulacją ręczną na wężu od parownika do przepustnicy to sonda ma do gazu całe NIC...a to co opisuje wskazuje na walniętą sondę chociaż nie wiem czy jest to powód problemów z odpalaniem bo przecież chwilę po zapaleniu dopóki sonda się nie rozgrzeje sterownik jest w trybie awaryjnym więc nawet gdyby sonda była uszkodzona to odpaliłby bez problemu chyba że już nałapał błędów więc trzeba spróbować z tym odpięciem klemy