Problem z odpaleniem Mercedes w124 benzyna i LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem Mercedes w124 benzyna i LPG

Postprzez AdamPLSieradz » 28 lip 2012, o 11:24

Witajcie,
mam problem ze swoim benzynowym Mercedesem w124 2.0 z LPG, ponieważ auto nie chce odpalić ani na gazie ani na benzynie. Auto posiada mechaniczny wtrysk paliwa. Sprawdziłem układ zapołonowy , wygląda, że jest ok. Najpierw padło podejrzenie na cewkę , więc ja wymieniłem, ale na nowej jest to samo, czyli nic. Auto kręci rozrusznikiem i tyle. Smierdzi zarówno benzyna jak i gazem ( dosyć intensywnie), pompa paliwa działa na pewno (slychać jak się załącza, nie dawno była wymieniana). W przewodach paliwowych natomiast jest zupełnie sucho, tak jakby wogóle nie dostawał paliwa ( benzyny). Dlaczego jednak nie odpala na gazie? Objawy trochę takie jakby silnik był zalany paliwem, ale jak widzicie nie do końca. Błagam o pomoc
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Problem z odpaleniem Mercedes w124 benzyna i LPG

 

Postprzez trojeczkaGT » 28 lip 2012, o 15:25

AdamPL zrob tak jezeli w wezach od pb masz sucho to mozliwe ze instalacja lpg nie przelacza na pb

a co do lpg to polecam odkrecic wezyk-rurke co dochodzi do parownika (ta z lpg) jak juz ja odkrecisz to wsiadz do auta i odpalaj go na lpg jak nie bedzie gaz lecial to trzeba patrzec czy zawory bezpieczenstwa od lpg sie otwieraja bo moze sie spalily cewki w nich.

co do benzyny musisz byc pewny ze auto jest napewno na benzynie jezeli chcesz szukac czemu nie leci benzyna pomimo ze pompa chodzi

mogl sie filtr zapchac jak syf zaciagnal jak jezdzilo sie ciagle na rezerwie.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 30 lip 2012, o 19:16

ehh te wtryski mechaniczne w mietkach. kumpel ma 190-tkę z 1.8 też na mechanicznym wtrysku, ogólnie z tego co wiem to dłubał przy zaworze powietrza dodatkowego bo był zapieczony, jakąś gumę wymieniał i coś tam pomogło ale dokładnie wszystkiego Ci nie opisze bo to było never ending story :lol: muszę z nim pogadać to się czegoś dowiem i opiszę
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 30 lip 2012, o 22:16

AdamPLSieradz, przecież powszechnie wiadomo co LPG robi z wtryskiem mechanicznym, jeśli pompa działa a w przewodach sucho to rodzielacz paliwa nie żyje. Zobacz czy klapa przepływki mu się nie zablokowała od zatarcia, jeśli tak to otwórz ją benzynę odłącz i próbuj na samym gazie jeździć aż zdobędziesz używany przepływomierz z rozdzielaczem. Ten problem na forum merców jest lepiej opisany niż na innych forum bo najwięcej merców na mechanicznym jeździ.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez AdamPLSieradz » 1 sie 2012, o 15:54

Na szczęście problem okazał się bardzo prosty.... alarm ( multilock ) się zablokował i odciął doplyw benzyny oraz prąd na cewkę , więc ani na gazie ani na benie nie chciał zagadać. Po odblokowaniu alarmu autko ożyło i pracuje i na gazie i na paliwie ;p dzięki
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości