Problem z odpaleniem po wymianie czujnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem po wymianie czujnika

Postprzez KaMe101 » 22 wrz 2013, o 21:16

Panowie po wymianie czujnika położenia wału samochód ma problemy z odpaleniem. Odpali i zgaśnie odpali i obroty strasznie niskie i gaśnie i za 3 lub 4 razem odpali i obroty trzymają się normalnie ale samochód nie ma mocy i muli go przy ruszaniu a powyżej 2 tysięcy obrotów już w miarę normalnie. Jak przełączę od razu na gaz to wszystko jest ok. Na benzynie jak ciepły też wszystko jest ok. Później jak go odpalam już to też odpala w miarę normalnie ale teraz przy niższych temperaturach nawet po 8 godzinnym postoju ma czasami takie same problemy. Możliwe że czujnik temperatury? I czy możliwe, że przez uszkodzony czujnik temperatury wzrasta spalanie? Silnik 1.6 AFT b+g 2 generacji.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Problem z odpaleniem po wymianie czujnika

 

Postprzez trollu » 22 wrz 2013, o 22:45

na 99% czujnik temp płynu, ECU widzi ciepły silnik i podaje za ubogą dawke paliwa, dlatego na zimnym masz problem. Spalanie nie powinno wzrosnąć
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 22 wrz 2013, o 23:53

napisałeś tak że należy wnioskowac że po wymianie się zepsuło, to opisz czemu wymieniałeś czujnik wału i co było wcześniej, oraz jaka instalacja gazowa, przynajmniej czy II generacja czy sekwencja
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KaMe101 » 23 wrz 2013, o 14:55

Instalacja gazowa II generacja. A czujnik położenia wału wymieniłem bo samochód nie palił i winny był czujnik położenia wału.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez pablomed » 23 wrz 2013, o 19:16

To jak kolega wyżej: sprawdź czujnik temperatury cieczy, omomierzem i jak trzeba to wymień opisy sprawdzania czyli normy oporów mierzonych między stykami 1 i 3 w czujniku w zalezności od temperatury sa na forum. Potem to chyba auto pod komputer jeśli nie pomoże.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 23 wrz 2013, o 19:20

na zimnym po odpięciu czujnika silnik powinien dobrze a przynajmniej lepiej palić, ECU wtedy przelewa silnik i na zimnym dawka paliwa powinna być ok. tylko wtedy spalanie wzrasta
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 55 gości