problem z przepustnica?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z przepustnica?

Postprzez kropkaPl » 29 kwi 2012, o 12:54

Witam. mam taki problem. Na benzynie na zimnym silniku samochod mi przygasa gasnie lub meczy sie. Jak przełaczy sie na gaz to tak sie rozgrze i spada z wyzeszych obrotow na wolne to tez gasnie. Do tego czasem ma momenty jakby sie zawieszal ze wciskam gaz a samochod w ogole nie reaguje po czym szarpie i wrca do normy czyli normalnie jedzie i ciagnie. Do tego zauwazylem ze zaczał mi od momentu jak sie takie rzeczy zaczely sie dzial palic 2-3 litry wiecej. Dodam ze wymienilem filtry gazu powietrza itp miesiac temu i kable od swiec w zeszlym roku.
kropkaPl
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Częstochowa

problem z przepustnica?

 

Postprzez Emiczka » 29 kwi 2012, o 16:46

odepnij tps zobacz jak się bedzie zachowywał
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez kropkaPl » 29 kwi 2012, o 23:58

TPS tzn co? i gdzie to jest?:)
kropkaPl
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez trojeczkaGT » 30 kwi 2012, o 00:04

tps to potencjometr przepustnicy on wysyla sygnaly do silnika krokowego (a ten utrzymuje wolne obroty zaleznie tez od temperatury)

na tym zdjeciu jest opiane gdzie znajduje sie tps

Obrazek

wez odlacz go jak Emi mowi :

odlacz wtyczke
-odpal auto z odlaczonym tps
-utrzymuj noga obroty ok 1000 przez 10 s
-zgas go
-podepnij wtyczke na miejsce
-odpal auto i powiedz jak odpalil

jak bez problemu to trzeba wymienic tps lub lepiej cala przepustnice

[ Dodano: 2012-04-29, 23:12 ]
masz inny silnik ale metoda jest taka sama
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 30 kwi 2012, o 07:07

kolego pierwsze co to piszemy oznaczena silnika. bo nikt sie domyslac nie bedzie.Jeżeli jest to AEE to odpowiedzi wyżej nic ci nie pomoga. bo te silniki z odpieta wtyczka tps nie beda chodzic bo maja zintegrowana przepustnice z silniczkiem krokowym.
Jak chcesz jakiś dobrych porad to wbij do mnie na pw.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez kropkaPl » 6 maja 2012, o 09:04

Silnik jest AEE . Wymieniłem ta przepustnice. Gośc dał mi używana która jak mowil dlugo nie jezdzila na samochodzie. raptem 2-3 miesiace. Załozył mi i problemy z nierowna praca sie skonczyly. Tylko ze zauwazylem cos dziwnego. Jak jade i puszcze noge z gazu i bieg na luz to fajnei rowno chodzi tylko ze oborty mam na poziomie 1000 a jak stoi i jest odpalon i tak sobie chodzi to tez rowno pracuje i obroty maja 800 a po rozgrzaniu 700. To jest normalne i tak powinno byc? wczesniej obroty utrzymywaly sie na poziomie 650 - 700
kropkaPl
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez trojeczkaGT » 7 maja 2012, o 00:04

po zmianie przepustnicy polecam reset komputera silnika zrobic :) zobaczyc jak z lapaniem powietrza (lewego) i ustawienie lpg lub sprawdzenie czy na benzynie tez tak trzyma.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kropkaPl » 7 maja 2012, o 00:06

Na benzynie jest tak samo. Wszystko sie unormowało tylko zauwazylem te wyzsze obroty i czasem widze ze sie przycina i trzyma jeszcze wyzsze jak jade na luzie niz 1100. moze rzeczywiscie rese sie przyda??
kropkaPl
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 23:25
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez trollu » 7 maja 2012, o 00:34

odepnij aku na krótki czas, poza tym komp po pewnych czasie sam się przestawi do przepustnicy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości