Problem z przyspieszaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z przyspieszaniem

Postprzez Piotr8911 » 14 maja 2013, o 01:10

witam, mam problem z moim gofrem :P silnik 2.0 8v 2e
wszystko bylo wporzadku przed sciagnieciem glowicy (wymienialem uszczelke) i ogolne uszczelnienie - miski, pokrywy...
po tym zabiegu auto stracilo ducha... nie przyspiesza tak jak kiedys... ciagnie rowno na kazdym biegu lecz znacznie wolniej przyspiesza niz wczesniej .. 150km/h 5bieg 4tys. obr. (co zajmuje mu troche czasu ... i dalej nic ... ;/

na pozostalych biegach odcina w granicach 6,5tys. ale pomimo tego i tak przyspieszanie idzie mu slabo ;/

dodam ze zaplon ustawiony na lampie, na vagu nie wyskakuja zadne bledy...

co moze byc przyczyna takiego oslabniecia ?
Piotr8911
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:16
Lokalizacja: Rawicz

Problem z przyspieszaniem

 

Postprzez prezesik » 15 maja 2013, o 21:45

Jak nie robiłeś planowania głowicy to mogą być nieszczelności. Podjedź do mechanik na pomiar kompresji i jeszcze raz sprawdź ustawienie znaków na rozrządzie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 16 maja 2013, o 23:14

Piotr8911, jak kolega wy zej pisze, prawie na bank jest pomyłka w ustawieniu opaska rozrządu. Gdyby jej nie było to nie byłoby konieczne ustawianie kąta zapłonu bo by się nie zmienił.Zdejm osłonę paska i sprawdzaj
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Piotr8911 » 17 maja 2013, o 01:30

rozrzad na 100% sie zgadza ( ustawienie walka i walu)
dodam tylko ze byla spawana rura przy katalizatorze... mogl sie zapchac i od tego nie ma kopa?

[ Dodano: 2013-05-17, 01:20 ]
na walku ot ze strzalka na pokrywie i na wale cieniutkie naciecie na kole zamachowym z strzalka na obudowie skrzyni
Piotr8911
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:16
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez seba650 » 17 maja 2013, o 07:50

Planowana była głowica?
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Piotr8911 » 17 maja 2013, o 13:06

taaa :looka:
Piotr8911
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:16
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez pablomed » 17 maja 2013, o 23:45

Piotr8911 napisał(a):na walku ot ze strzalka na pokrywie i na wale cieniutkie naciecie na kole zamachowym z strzalka na obudowie skrzyni
no to zapomniałes o zgraniu znaku koła wałka pośredniego ze znakiem na kole pasowym wału, i oczywiście zapłon przestawiony, albo źle opisałes sposób sprawdzania
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Piotr8911 » 18 maja 2013, o 03:28

podkreslam ze zaplon ustawiony wiec w tym momencie kolko "posrednie" gra najmniejsza role
Piotr8911
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:16
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez pablomed » 19 maja 2013, o 23:06

Nie wystarczy po pomyłce w wałku pośrednim ustawić zapłon , trzeba tez odpowiednio na znak włożyć aparat zapłonowy bo moesz miec sytuację że palec nie trafia w styki kopułki i iskra się gubi
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości