problem z regulacja reduktora.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z regulacja reduktora.

Postprzez dani3lo » 30 kwi 2012, o 21:00

Witam. Mam problem z wyregulowaniem poprawnie reduktora tomasetto AT07 140hp. Jest strasznie czuły na zmiane temp. tzn podczas jady sonda ładnie oscyluje natomiast problem mam z jałowymi. Centralke jaka posiadam to BingoM, regulacje zaczałem od ustawienia PWA wiec u mnie najlepiej odpowiadało 75 i tolerancja -15 +15 na jałowych. Pozniej zacząłem ustawiać jałowe wiec kręciłem sruba czarna az sonda zaczeła oscylowac. Pózniej znowu 3000rpm dla pewnosci czy jest ok. Więc było ok wziąłem lapka do auta i w droge, wszytsko było ok jeżdzac po mieście sonda oscylowała ale gdy już wyjechałem na prostą i temp troche spadła to sonda stoi na bogato (na postoju, podczas jazdy cały czas oscyluje), gdy znowu się zagrzeje dosyć sporo to sonda stoi na ubgog (podczas postoju). Natomiast gdy silnik ma ok 40 st to jest tak bogato ze az go zalewa i obroty sa w granicach 650-750. Nie moge sobie poradzić z jałowymi. Pod obciązeniem jest wszystko ok. Czemu tak się dzieje??
dani3lo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 11:51
Lokalizacja: Radomsko

problem z regulacja reduktora.

 

Postprzez Radekb351 » 30 kwi 2012, o 22:11

Ja bym sprawdził mieszankę na jałowym na analizatorze.
Podobnie mi szalało wiec wymieniłem membranę w parowniku i ustawiłem na analizatorze mieszankę w okolicach 1V. Na razie jest ok. Autko nawet stało się żywsze.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez dani3lo » 30 kwi 2012, o 22:29

ale ja nie mam sruby tylko na krokowcu, wiec nie ustawisz stałej wartosci, dodam jeszcze ze wymieniałem sonde na ori boscha. Ale nie podoba mi sie to bo nawet ustawie tak aby nie zalewało go to pozniej ma za ubogo i tez przygasa. Wystarczy przekrecic srube z 4mm i juz zmienia sie wartosc oscylacji.
dani3lo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 11:51
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Radekb351 » 30 kwi 2012, o 22:44

Ja mam 2 gen renzo landi. Ustawiam najpierw parametry za pomocą fejsa a później skład mieszanki reguluje na analizatorze.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez pablomed » 1 maja 2012, o 10:27

dani3lo, jak zawsze zacznij od reduktora, możesz spróbować często opisywanej metody z bąbelkami w naczyniu z wodą. I pytanie jaki stary ten reduktor, ew trzeba go będzie zregenerować inaczej takie hocki klocki beda własnie. Oraz czy nie kombinowałes z wkretem od bypassu, wkręć i wykrec z pół do maks 1 obrotu tylko
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dani3lo » 1 maja 2012, o 11:02

To jest całkiem nowy reduktor, z 3 dni temu go kupiłem i założyłem :D baypassu nie ruszałem w ogole.
dani3lo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 11:51
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez pablomed » 1 maja 2012, o 20:02

a to super. Co z TPS, czy podpięty i czy nie za dużo kroków dodaje i od jakiego napięcia? Mikser masz jaki duży?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dani3lo » 9 maja 2012, o 21:03

Zamieniłem ten parownik na lovato i problemu nie ma. Wiec nie wiem czy jakas wada fabryczna czy co
dani3lo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 11:51
Lokalizacja: Radomsko


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości