Problem z rezerwą na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z rezerwą na LPG

Postprzez WSZ » 15 kwi 2012, o 16:11

Po wymianie filtra u gazownika, rozregulowała się rezerwa.
Albo nie pokazuje się wcale jak już gaz się skończy, albo zapala się kiedy chce przy końcówce gazu.
Aż czasem odkręcam dekiel od butli by zobaczyć na wskazówce czy to aby na pewno gaz się skończył bo auto gaśnie na gazie.

Czy własnymi metodami można to jakoś naprawić czy konieczna wizyta u gaziarza ?
Instalacja ma 13 miesięcy.

Przed wymianą filtra było ok. Rezerwa się paliła to co do zegarka mogłem przejechać za każdym razem tyle samo KM i gazu było koniec.

A moja instalacja to:

Reduktor: Lovato RGE30
Zawór gazowy: Lovato Type EV00
Centrala sterująca: KME BINGO M
Przełącznik: KME BINGO M
Zbiornik: Bormech 34/565/180 W
Wielozawór: Tomasetto A T02
Obudowa wielozaworu: Bormech Pokrywa szczelna
Zawór tankowania: Tomasetto AT08
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Problem z rezerwą na LPG

 

Postprzez trojeczkaGT » 15 kwi 2012, o 16:57

ja radze jezdzic na licznik ;p te rezerwy bardzo bardzo zadko dobrze dzialaja wiec szkoda kasy na naprawe chyba ze cos sam wyczarujesz.

lepiej zatankuj na max i skasuj licznik i jezdzij az wyjezdzisz potem znowy zatankuj max i iles km przed koncem tankuj i kasuj i tak w kolo.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez WSZ » 15 kwi 2012, o 17:14

Nie zawsze tankuje do fula.
Często za 30-40 zł.
Naprawa pójdzie za free bo gaz jest na gwarancji jeszcze 11 miesięcy.
Napisałem bo może można samemu coś wymyśleć.
A chcę to naprawić bo przed wymianą filtra było jak w zegarku.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez PabloSBT » 15 kwi 2012, o 17:31

zakręcał ci gaz przy butli jak wymieniał filterek?? jeśli tak to przekręć to szkiełko maksymalnie w kierunki max butli ;) u mnie tak było że rezerwa świeciła po przejechaniu 70 KM teraz świeci po przejechaniu 150KM ale i tak najlepiej jeździć na licznik, tzn wyjeździć gaz do końca i zobaczyć ile km się przjedzie na butli ja zawsze po przejechaniu 300KM wiem że będzie się gaz kończył i jadę na stację :P też mam bingo m taką samą butlę i ten sam silnik więc powinieneś mieć podobnie ;)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez endru » 15 kwi 2012, o 17:31

Cos tam kiedys slyszalem ze sie da ale itak na krotko to dziala, u mnie rezerwa to raz ok pokazuje a innym razem na rezerwie robie z 60 km no i dalej gazu sie okazuje ze jest cwierc butli heheh takze jak inni radza radze na licznik jezdzic. Czasami sie udaje zrobic 320 - 330 kom na jednym tanku :)
Golf 3 1.4 (ABD - 1H1) zagazowany
Avatar użytkownika
endru
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 lip 2011, o 13:38
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez WSZ » 15 kwi 2012, o 17:41

No własnie z tego co pamiętam :-| to nie otwierał bagażnika. Wykręcił tylko zawór gazowy, odpiął 2 kabelki, wyjął filtr, i wsadził ponownie podłączając 2 kabelki, które idą do niego.

Pytam o to, bo auto stało u mechanika, ma przejechane 170 km a gazu koniec mimo, że rezerwy nie ma. Gasiłem auto 10 razy i ani razu nie zaskoczyła.
A tankowane było full... wychodzi, że pali 15.5 litra.. silnik 1,6.
Fakt faktem przez 2 dni miał śrubę zamiast krokowca..
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez PabloSBT » 15 kwi 2012, o 18:56

skoro masz na gwarancji to nie kombinuj sam może urwał kabelek od sondy lambda. Jedź do nich niech regulują i naprawiają skoro zepsuli ale jak przejedziesz 170 km to ci wejdzie pełna butla tzn ok 28litrów czy nie ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez WSZ » 15 kwi 2012, o 21:03

Nie bo wtedy wychodzi, że pali 15,5l :P
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez trollu » 16 kwi 2012, o 00:45

mi ustawiali rezerwę ale dałem sobie spokój i od samego początku jeżdżę na licznik. jak zatankuję np 10L to wiem że zrobię ok 100km i tyle. szkoda sobie psuć nerwów na pilnowanie rezerwy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez WSZ » 16 kwi 2012, o 02:18

Panowie a mozliwe jest to, ze moj 1.6 palil az tyle przez przestawiony rozrzad az o 3 zeby? Bo na tygodniu wymienilem rozrzad plus uszczelke pod pokrywa zaworow i swiece. Bo niestety auto nie mialo sily samo jechac, przyczyna byl rozrzad przestawiony az o 3 zeby.
Avatar użytkownika
WSZ
Badacz tematu
 
Posty: 169
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:53
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez k-m-r1 » 16 kwi 2012, o 15:34

ale jak na bezynce jedzie to nie kombinuj
z gazem to pojezdz troche przejedz przynajmniej 1-2 tys i zobacz ile pali
nie tankuj za 30-40 zł bo szkoda gazu który leci w powietrze
lej aż odbije i tak grosze płacisz za gaz....
tankój na rużnych stacjach jak robisz te same odcinki to bedziesz wiedział ile przejechałes jaki jest gaz na danej stacji u mnie była rużnica nawet 40-50 km miedzy stacjami sprawdzane kilka razy
załorzyłem gaz jak było 160 tys teraz po prawie 3 latach mam 209tys
co do rezerwy to jak odkrecisz ten dekielek na butli zobaczysz wielozawór
na nim powinna byc pomaranczowa okrągłe cuś z 2 przewodami
zapewne obraca sie :P ja u siebie zalałem 14 litrów zajechałem do domu na prostym auto stoi sadzasz kogoś do kabiny przekrecasz kluczyk niech miga kontrolka zielona i ty krecisz w lewo prao ażzaswieci sie rezerwa
mruga to przyklej czy na tasme czy na cos inengo byle nie kropelka!!

to jak przejedziesz ten tysiąc to bedziesz widział ile pali
powinno byc miedzy 7-8 w trasie miasto nawet 10 <wrocław>
zimą + 0,5 litra
ja mam 1,4 ale 1,6 to blizniaczy silnik i takie samo spalanie
możesz sprawdzic czy masz podpiety tps bo wiem żę nie podłączają i instalacja działa ale nie tak jak trzeba
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - - 10office.pl



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości