Problem z rozruchem albo z gazem.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z rozruchem albo z gazem.

Postprzez arkane » 13 lis 2011, o 17:00

Witam posiadam VW Golfa 3 z 1991r silnik 1.4 + lpg firmy brc " gaz od 2005r". Posiadam następujący problem , mianowicie pewnego dnia byłem na zakupach i kiedy wracałem do domu "oczywiście zapaliłem na benzynie i potem się przełączył na gaz". Po przejechaniu około 2-3km po prostu zgasł :-x stałem na skrzyżowaniu z 15min i nie mogłem zapalić. Słychadż było jak rozrusznik kręci ale nie łapał ani na benzynie ani na gazie. Ale w końcu załapał. Kiedy ruszyłem i przejechałem z kilometr włączyłem gaz i po kilku kilometrach powtórzyła się ta sama historia. Kręciłem i kręciłem i nic więc postanowiłem go pchać i załapał ale teraz nie przełączyłem na gaz i do jechałem do domu z 10km i nic się nie działo. Czy wie ktoś jak do się działo albo może miał ten sam problem, i wie jak go rozwiązać. Proszę o pomoc.
arkane
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 16:58
Lokalizacja: ol

Problem z rozruchem albo z gazem.

 

Postprzez trollu » 13 lis 2011, o 17:16

filtry gazu, parownik sprawne?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 13 lis 2011, o 17:26

- luźne wsuwki elektryki na filtrze gazu lub na parowniku, lub też na elektrozaworze przy butli ( w pierwszej kolejności ) - wyczyścić papierkiem ściernym
- jakiś syf zatkał dyszę w parowniku ( gorszy gaz )
- zapchany filtr gazu
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez arkane » 13 lis 2011, o 17:27

gaz raczej dobry zawsze tankowałem tylko na orlenie i nigdy nie było problemów, a resztę sprawdzę
arkane
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 16:58
Lokalizacja: ol

Postprzez trollu » 13 lis 2011, o 19:03

gaz to strasznie brudne paliwo, bez znaczenia gdzie tankujesz trzeba pilnować czystości układu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez arkane » 14 lis 2011, o 13:16

ale to jak mam problem tam wlasnie to czemu nie palil na benzynie, a kumpel mowil mi ze to moga byc tez swiece juz nesprawne ze gaz je zalewa moze tak byc
arkane
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 16:58
Lokalizacja: ol

Postprzez trollu » 14 lis 2011, o 18:56

a ile km mają już świece, kable WN, kopułka, palec?
ja dzisiaj zmieniałem filtry od gazu, takiego syfu jeszcze nie widziałem :shock: czas zmienić stacje na której tankuję
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez arkane » 14 lis 2011, o 19:02

oj świece to z 50k km mają albo więcej tak samo przewody, a palec to nie wiem co to jest ;D. Ale jeśli to przez świece to jak gaz zaleje to co trzeba zrobić żeby móc normalnie zapalić. I jak zapobiegać temu żeby ich nie zalewać??
arkane
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 16:58
Lokalizacja: ol

Postprzez trollu » 15 lis 2011, o 01:09

arkane napisał(a):I jak zapobiegać temu żeby ich nie zalewać??

wymienić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez suchy1979 » 16 lis 2011, o 09:08

Sprawdź przekaźnik nr 109 w skrzynce bezpieczników - bodajże 3 od drzwi. Zdarza się, że pojawiają się w nim tzw. zimne luty. Może się luzować, nie kontaktować. Przekaźnik ten odpowiada za zasilanie elektroniki silnika. Oprócz tego oczywiście sprawdź kable WN, świece, aparat zapłonowy. Przy instalacji gazowej te elementy muszą być sprawne. W pewnych przypadkach może również pomóc restart ECU.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez arkane » 16 lis 2011, o 19:13

wyczyściłem filtr "bo mam nie wymienny" świece będę wymieniał za jakiś czas...
arkane
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 16:58
Lokalizacja: ol


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości