PROBLEM Z SILNIKIEM NIE ODPALA

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

PROBLEM Z SILNIKIEM NIE ODPALA

Postprzez Pixi » 27 paź 2012, o 17:26

Witam mam taki problem z silnikiem a mianowicie chodzi o to ze wcale nie chce odpalić , krecic kręci ale nie odpala :( w czym może być problem ?? Czy zajechałem silnik czy może jest inna przyczyna ? na pewno nie jest to cewka bo podłączałem druga iskra jest normalnie. Pożyczyłem od kolegi nawet kabel i podłączyłem pod program VAG49 jedyny problem to czujnik hall , ale to było już dużo wcześniej i nic sie nie działo jezdził normalnie. jak patrzyłem na testy obrotów i innych rzeczy grafika życia mojego autaa wzkazywała zgonn.... :(

W Tym dniu co to sie stało dolałem z dwie setki oleju pojezdziłem troche po miescie ( no i po szalałem ) odstawiłem auto i po jakieś poł godziny poszedłem je odpalić, odpalił na chwile i zgasł i od tej pory juz nie moge go odpalić...


PROSZĘ O JAKĄŚ POMOC
P i x i
Pixi
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 11:44
Lokalizacja: Łask Vegas

PROBLEM Z SILNIKIEM NIE ODPALA

 

Postprzez trojeczkaGT » 27 paź 2012, o 18:10

moze czujnik trafilo juz do takiego stopnia ze nie odpala skoro juz wczesniej pokazywal ze jest blad ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 27 paź 2012, o 18:17

trojeczkaGT napisał(a):moze czujnik trafilo juz do takiego stopnia ze nie odpala skoro juz wczesniej pokazywal ze jest blad ??


a może przestaniesz pisać takie głupoty jak się nie znasz? hall wywali zawsze na wyłączonym silniku !! chyba że chodzi o silnik 2.0 agg z komputerem simus albo jakoś tak.

ja bym obstawiał na kable zapłonowe albo palec/kopułka. Może wyjmik palec i kopułkę i styki lekko papierem przetrzyj i dodatkowo suszarką wysusz wszystko.Może wilgoć się dostała.

To co zrobiłeś to raczej silnika by nie rozwaliło a jakby tak się stało to by były inne objawy. Może pompa paliwa nie podaje?
killah
 

Postprzez Pixi » 27 paź 2012, o 18:32

killah napisał(a):
trojeczkaGT napisał(a):moze czujnik trafilo juz do takiego stopnia ze nie odpala skoro juz wczesniej pokazywal ze jest blad ??


a może przestaniesz pisać takie głupoty jak się nie znasz? hall wywali zawsze na wyłączonym silniku !! chyba że chodzi o silnik 2.0 agg z komputerem simus albo jakoś tak.

ja bym obstawiał na kable zapłonowe albo palec/kopułka. Może wyjmik palec i kopułkę i styki lekko papierem przetrzyj i dodatkowo suszarką wysusz wszystko.Może wilgoć się dostała.

To co zrobiłeś to raczej silnika by nie rozwaliło a jakby tak się stało to by były inne objawy. Może pompa paliwa nie podaje?



silnik mam 1.8 75 km . ben-gaz . odkręciłem dwie świece i na każdej była iskra. a co do benzyny to chyba nie, próbowałem nawet na gazie odpalić i tez lipa. nie próbowałem jedynie na po pych ale to i tak chyba nic nie da...
P i x i
Pixi
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 11:44
Lokalizacja: Łask Vegas

Postprzez pietrasiak2 » 27 paź 2012, o 19:32

1. Sprawdź ustawienie rozrządu i zapłon i czy klawiatura śmiga(jak poszalałeś mógł przeskoczyć)
2. Sprawdź jak podaje pompa paliwo przy wtrysku.
3. Zrób reset ECU i zdejmij wtyczkę z czujnika cieczy i spróbuj odpalić.
Jeszcze pytanie czy nie zanikają kontrolki podczas rozruchu bo może iskrę gubić przez walniętą kostkę stacyjki
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pixi » 28 paź 2012, o 17:07

pietrasiak2 napisał(a):1. Sprawdź ustawienie rozrządu i zapłon i czy klawiatura śmiga(jak poszalałeś mógł przeskoczyć)
2. Sprawdź jak podaje pompa paliwo przy wtrysku.
3. Zrób reset ECU i zdejmij wtyczkę z czujnika cieczy i spróbuj odpalić.
Jeszcze pytanie czy nie zanikają kontrolki podczas rozruchu bo może iskrę gubić przez walniętą kostkę stacyjki
:-)




Druga opcja była trafna :) Dzięki wielkie.

Poprosiłem ziomka ze by mnie wzioł na hol i odpalił, pojechałem się przejechać i jak przerzuciłem na benzynę to tracił moc czyli wina pompki :) pompka jest tylko jedna ?
P i x i
Pixi
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 11:44
Lokalizacja: Łask Vegas

Postprzez k-m-r1 » 29 paź 2012, o 01:04

pompka jest w baku
jak masz lpg to pompka cały czas tłoczy
dlatego mamy w baku wiecej paliwa jak rezerwa

jest inna opcja wyłaczenia zasilania na pompie tak jak u siebie zrobiłem
kup przekaznik jak do świateł i podpinasz go szeregowo w cewke przy butli lpg
i teraz tak jak cewka nie jest właczona czyli nie jedziesz na lpg to przekaznik nie ma zasilania

czyli podpinasz przeciety przewów tak by było przejscie
jest schemat na przekazniku to tak jak na nim jest podepnij

jak właczasz lpg to cewka lpg dostaje zasilanie
i przy okazji przełącza sie druga cewka
dzieki temu pompka nie ma zasilania i nie tłoczy

ale spokojnie w instalacji PB jest dosc ciśnienia i długo sie utrzymuje

to tak na przyszłość gdybyś chciał uniknąć wyniamy drogiej pompki
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pietrasiak2 » 29 paź 2012, o 09:04

Pompę nie trudno jest sprawdzić :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez robson1983a » 1 lis 2012, o 16:35

a jak zrobić reset ECU i gdzie znajduje się czujnik cieczy
robson1983a
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:18
Lokalizacja: ciechanow

Postprzez pietrasiak2 » 1 lis 2012, o 16:41

Reset - odłączasz aku na ok 15 min. Czujnik jest w trójniku czarnym plastykowym przy głowicy wtyk 4 piny :-)
Ostatnio edytowano 1 lis 2012, o 18:24 przez pietrasiak2, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez robson1983a » 1 lis 2012, o 17:07

a gdzie znajduje się czujnik cieczy
:-D
robson1983a
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:18
Lokalizacja: ciechanow

Postprzez pietrasiak2 » 1 lis 2012, o 18:26

:wstyd:
jest napisane :!:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości