Problem z silnikiem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z silnikiem

Postprzez dawi19 » 25 lut 2011, o 21:45

Witam

Dzisiaj podlaczylem aytko pod kompa i niema zadnych bledow. ale jest za to problem z autkiem:

jak odpalam to autko chodzi na obrotach 1200. jak sie nagrzeje do temp. 80 stopni nadal ma 1200 na jalowym ale po przegazowaniu ma 900 i strasznie szarpie buda. co to moze byc?

drugi problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to obroty na benzynie przy zmianie biegu bardzo szybko schodza na obroty jalowe. ale jak sie nagrzeje to na BP i LPG obroty przy zmianie biegu same sie podnosza i potem pomalu opadaja. co to moze byc?

Bardzo Prosze was o pomoc, juz niemam sily na to :(

Z Gory Dziekuje
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Problem z silnikiem

 

Postprzez pablomed » 26 lut 2011, o 17:21

dawi19, dziurawa podstawa pod wtryskiem, błędy od LPG - wykonaj reset ECU, czujnik temperatury - szczegóły łatwo znajdziesz sto razy było. Inne przyczyny potem, bo są rzadsze
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Elzbieta » 27 lut 2011, o 15:37

Witam,
wtrącę się, gdyż mam ten sam problem, lub podobny.
Wymieniono u mnie reduktor, zawór gazu. Potem obroty ciągle wariowały. Wywaliło mi rurę doprowadzającą chłodzenie, naprawiono (była dziura, której nikt jakoś z mechaników nie zauważył). Problemy z jazdą na benzynie - cały czas. Dopiero gdy na sprzęgle gasł również na gazie, postanowiono wymienić mi monowtrysk. Dalej obroty są dziwne. Na benzynie to w ogóle boję się jeździć. A jak dojeżdzam do skrzyżowania - trauma - zgaśnie, czy nie.
Problem teraz z odpalaniem na benzynie, kilka razy trzeba odpalić, żeby zaczął chodzić. Ponoć monowtrysk musi się "dotrzeć". Mam go zaledwie od tygodnia. Dziwny zapach jest jak odpalam na benzynie.
Elzbieta
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lut 2011, o 15:31
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez prezesik » 27 lut 2011, o 15:56

gasniecie na skrzyzowaniu - silniczek krokowy do wyczyszczenia lub wymiany
trudnosci z uruchomieniem silnika - czujnik temperatury do sprawdzenia lub wymiany - on odpowiada za dawkowanie ppaliwa w zaleznosci od temp. Silnika.
Do sprawdzzenia tez ww podstawa wtrysku. Jak silnik bedzie lapal "lewe" powietrze to te bedzie gasl, trudno odpalal itp.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Elzbieta » 27 lut 2011, o 17:55

mechanik powiedział, że nie jest to problem z pewnością z silnikiem krokowym, więc jak go przekonać do sprawdzenia?
czujnik temperatury też niby sprawdzał....
chyba muszę zmienić mechanika...
Elzbieta
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lut 2011, o 15:31
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez prezesik » 1 mar 2011, o 22:39

Elzbieta napisał(a):chyba muszę zmienić mechanika...
chyba, że tak...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Jafcyk » 2 cze 2011, o 12:49

Elżbieta - i jak, zmiana mechanika pomogła?
Avatar użytkownika
Jafcyk
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 22:13
Lokalizacja: Jaworzno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron