Problem z Temperaturą wody

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez BORYSKA » 26 lis 2008, o 22:33

Golfik1986,

Też zmieniałem. Bez rezultatu

[ Dodano: 2008-11-26, 21:36 ]
Golfik1986,

Mam jeszcze jeden pomysł...
Jak myślisz, czy kontrolka sygnalizująca wadliwą pracę świec żarowych może sugerować że zegary w moim benzyniaku mogą pochodzić od diesla??? :szok:
To tak odnośnie błędnego (najprawdopodobniej) wskazywania temperatury
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

 

Postprzez Golfik1986 » 26 lis 2008, o 22:54

jaka checa to ty masz zegary od diesla?? a to ci dopiero nowosc. ja ci powiem tak ze ja u siebie mam temp 90stopni korek nie korek nie skoczyla mi wyzej a benzyniaki juz sie zdarzyly dawno nagrzac wiecej. osobiscie nie wiem czy to ma jakis wplyw trza zapytac jakiegos znawcy. ale wogole jak to mozliwe... tak se mysle ze mozesz miec cos jeszcze z pompa wody jesli chodzi o przegrzania. a wogole wywala ci plyn ze zbiorniczka???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BORYSKA » 27 lis 2008, o 00:27

Golfik1986,

Wydaje mi się że z temperaturą jest ok a zafałszowania wyników wynikają właśnie z tego że mam nie oryginalne zegary, tylko od diesla.
Jeszcze nie zdarzyło się żeby mi płyn zagotował

[ Dodano: 2008-11-26, 23:32 ]
Golfik1986,
Martwi mnie tylko że tak długo się nagrzewa i przez to mam problemiki z instalacją LPG (jak jest zimny to po przełączeniu na gaz gaśnie, a wcześniej tak nie miał).W minioną zimę udawało mi się go nawet odpalać na mrozie nie benzynką tylko LPG
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Golfik1986 » 27 lis 2008, o 18:27

to juz nie wiem sprawdz jeszcze pompe wody. a co do gasniecia na zimnym mialem tak samo. kup zestaw naprawczy do parownika koszt kolo 100zl wymieniasz membrane ze srodka bo ona po czasie kruszeje i wszystko wroci do normy... odpalanie na gazie jest nie dobre dla silnika pal go na pb choc chwile. jak dla mnie dalej stawiam na lipny termostat bo jesli nie ma ogrzewania w srodku do tego to tylko jego wina
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BORYSKA » 28 lis 2008, o 11:51

Golfik1986,

Dzięki za info. Też o tym myślałem (o membranie). albo może kupię nowy reduktor... W poniedziałek jestem umówiony z gazownikami, ciekawe co oni na to powiedzą. Termostst i pompę też wymienię ale to dopiero po "rencie" ;-)
Na razie krucho z kasą. Jak będę coś wiedział to się odezwę...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości