problem z układem paliwowym (film)

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z układem paliwowym (film)

Postprzez szary825 » 29 cze 2013, o 11:10

silnik to 1.6 AEA benzyna + lpg. Problem wyglada nastepujaco, przy uruchamianiu zimnego silnika pojawiaja sie problemy, poniewaz nie moze uruchomic tylko kreci rozrusznikiem i nic, kable, palec i kopułka zostały wymienione 2 tyg temu, natomiast jak juz uruchomi i przełacze go na gaz to jest normalnie (na gazie chodzi bez problemowo) dodam ze pompke paliwa słychać,sprawdziłem tez czy podaje paliwo i podaje normalnie do silnika, po zagrzaniu wystepuja podobne problemy, po przełaczeniu z lpg na benzyne silnik lubi zgasnać i na benzynie jest znow ciezko go odpalic, ale jesli uruchomie ciepły silnik bezposrednio na gazie to odpala normalnie.

Dodam tez ze jak juz przełaczam na benzyne z lpg to zdarzyło sie tak ze silnik sie tj by dusił... obroty skakały od 500 do 1200 było brak reakcji na pedał gazu i gasł, prosiłbym o jakies porady bo uzytkuje samochód do pracy codziennie a dojezdzam ponad 20 km.

Dodaje filmik który obrazuje problem:

http://w37.wrzuta.pl/film/4NDVutHoxX1/mov_0208

Na benzynie tylko krecił rozrusznikiem, a ze jeszcze miał tempetarurę odpaliłem go na gazie, po chwili bedzie słychac jak jest przełaczany na benzynę, zostanie dodany gaz i uspokoi sie, przełaczam go na gaz i pracuje rowno, lecz kiedy znow przełacze go na benzyne to znow gasnie
szary825
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 22:06
Lokalizacja: Piła

problem z układem paliwowym (film)

 

Postprzez Lucek777 » 30 cze 2013, o 01:59

Wygląda że padł czujnik temperatury czteropinowy , podaje on info na zegary i kompa.

wygląda tak ale może się różnić kolorem pierścienia jak by brakowało pierścienia to w sklepie mają katalog i dobiorą odpowiedni .
Obrazek


Ps. A najlepiej jak byś miał od kogoś pożyczyć taki czujnik na chwilkę aby sprawdzić .

.
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szary825 » 30 cze 2013, o 10:31

a koledzy powiedzcie, jak sprawdzic monowtrysk czy działa poprawnie?
poniewaz wczoraj udało mi sie go uruchomić po wielu próbach na gazie, przejechałem sie kawałek, i podczas jak był na obrotach i na biegu przełaczyłem mu z lpg na benzynę, zachowywał sie tak jakby benzyny wgl nie było, 0 reakcji na gaz i obroty zaczeły spadac, po ponownym przełaczeniu na lpg szedł normalnie

[ Dodano: 2013-06-30, 09:34 ]
kolego Lucek777, sprawdzałem ten czujnik 2 tyg temu, odłaczałem go podczas pracy silnika i zmieniały sie obroty, teraz tez dla pewnosci to zrobiłem lecz tylko miernikiem, na pinach 1 i 3 pokazało rezystancje na poziomie 3,5kOhm przy oczywiscie zimnym silniku i napiecie na 3 szaro-zielonym pinie w okolicach 4 V.
szary825
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 22:06
Lokalizacja: Piła

Postprzez Lucek777 » 30 cze 2013, o 12:01

sprawdź jeszcze Tps i regulator ciśnienia paliwa może ten link pomoże

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=431775

TPS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 19 gości