problem z wolnymi obrotami

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z wolnymi obrotami

Postprzez DjWolga » 7 mar 2010, o 18:24

MAM maleńki problem, chodzi mi o to ze autko gdy jest zimne na benzynie ledwie chodzi na wolnych obrotach(jak by miał zaraz zgasnąć), a gdy dam gazu odrazu gaśnie. Wystarczy przyejechać kikanaście metrów i juz problem znika- ma wolne obroty i nie gaśnie po dodamiu gazu. jak jest ciepły to tez nic sie nie dzieje. Jak jest zimny i odpalam na gazie to chodzi dobrze , tylko problem występiuje na benzynie gdy jest zimny :-( . Pozdrawiam
DjWolga
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: DZG

problem z wolnymi obrotami

 

Postprzez prezesik » 7 mar 2010, o 20:38

spróbuj uruchomić zimny silnik po zdjęciu wtyczki z czujnika temp. Silnik powinien mieć ok. 2000 obr./min. Za dawkowanie paliwa zależnie od temp. silnika odpowiada czujnik temp. płynu.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Goral1985 » 7 mar 2010, o 21:11

Jak dla mnie zwalony czujnik temperatury ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez prezesik » 7 mar 2010, o 21:30

dla mnie też
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez DjWolga » 9 kwi 2010, o 19:37

Wymieniłem czujnik temperatury wody i nie pomogło :zalamany:
DjWolga
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: DZG

Postprzez Goral1985 » 9 kwi 2010, o 20:34

Skoro to nie czujnik to podlacz sie pod Vaga!!! Moze przeplywka padla :-|
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez pablomed » 9 kwi 2010, o 22:21

DjWolga, wymień na "dzień dobry" filtr benzyny. Jeśli nie pomoże to VAG, ale dobrze by było jakbyś wpisał w temacie typ silnika ( 2E, ADY, AGG). Każdy ma swoje typowe bolączki.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez DjWolga » 10 kwi 2010, o 20:53

w/g tabelki na stronie golf3.pl mój typ silnika to ADY, ale nie jestem pewien.

[ Dodano: 2010-04-10, 20:55 ]
dodam ze silniczek krokowy po zgaszeniu silnika przez chwile pipczy, moze to on jest przyczyną? :-|
DjWolga
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: DZG

Postprzez pablomed » 11 kwi 2010, o 20:31

DjWolga, to daj fotki. Ale jeśli padło ci coś w zespole przepustnicy i masz silnik ADY lub AGG to niestety masz spory problem, bo ciężko to dostać "po pieniądzach". To jest takie ustrojstwo gdzie w jednej obudowie masz i TPS czyli czujnik położenia przepustnicy, i stycznik biegu jałowego, i silniczek krokowy. Ale myślę że nie będzie tak źle skoro na ciepłym jest ok. Zacznij od VAG
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez DjWolga » 13 kwi 2010, o 19:14

a jest możliwe ze siadło coś w komputerze i przez to jest zła dawka paliwa gdy jest zimny?? bo jeśli podłącze pod komputer to zrobi tylko skan auta prawda?, a nie prześwietli samego komputera

[ Dodano: 2010-04-13, 19:19 ]
dodać zdjęcie całego silnika??

[ Dodano: 2010-04-13, 19:22 ]
Do obudowy tam gdzie jest silik krokowy , wchodzi jKIŚ CZUJNIK od temperatury , możliewe ze on moze padł i przez to jest taki problem??
DjWolga
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: DZG

Postprzez raff » 6 cze 2010, o 16:58

Dołączę się do tematu. Mam podobny problem, tzn, gdy silnik jest zimny to obroty są rzędu 400-500/min, jeżeli przełączę szybko na gaz to także są niskie i dopiero po chwili gdy silnik się troszkę rozgrzeje to obroty mam w normie, tzn ok 800-900/min
Sprawdzałem z wypiętym czujnikiem, ale nie widzę różnicy(no może nieznacznie obroty się podnoszą, zaznaczam nieznacznie), sprawdzałem czujnik i nie jestem do końca pewien bo czytałem gdzieś że zimny powinien mieć opór 2k2 a u mnie ma 1k7, co dziwne po zapaleniu i zgaszeniu po chwili gdy sprawdzałem to miał nieskończenie wielki opór.
Jak myślicie, czujnik do wymiany? a może możliwe są jakieś inne usterki?
raff
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 16:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez guma » 6 cze 2010, o 18:18

u mnie jest to samo podłączyłem się pod vag i padniety czujnik polożenia przepustnicy TPS
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości