problem z zapaleniem trzeba długo kręcic

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problem z zapaleniem trzeba długo kręcic

Postprzez daniel508 » 4 lip 2013, o 15:16

Witam mam problem z moim golfem gti 8v 2E o tóż żeby go zapalić musze długo krecić potem jak sie odpali ma niskie obroty i tak jak by łapał lewe powietrze jest osłabnięty i ciężko jest go rozkręcić do tych 2.5 tys obrotów by wskoczył na gaz.I tu pojawia sie pytanie co może byś przyczyną? dodam że wymieniłem świece, kable, aparat, palec.
daniel508
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 16:35
Lokalizacja: Katowice

problem z zapaleniem trzeba długo kręcic

 

Postprzez mlodystm » 4 lip 2013, o 22:54

Może podstawa wtrysku łapie lewe powietrze?
mlodystm
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 12:39
Lokalizacja: ok.Trójmiasta

Postprzez pablomed » 5 lip 2013, o 19:08

daniel508, poszukaj na forum o tym silniku, jest dużo, generalnie od LPG pada w razie strzałów przepływomierz i to jest najczęstsza przyczyna, ale jedna z wielu. Bo do sprawdzenia pompa paliwa wtryskiwacze, TPS szczelność dolotu łącznie z odmą.
Dopisz czy po przełączeniu na LPG chodzi normalnie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez daniel508 » 6 lip 2013, o 11:50

po przełączeniu na gaz od razu lepiej chodzi tak jakby nie łapał lewego powietrza z tym że co jakiś czas strzela w dolot. Musze wybrać się do gazownika i zgenerować przepływke bo mi coś dużo beny bierze.

[ Dodano: 2013-07-09, 20:39 ]
klapka chodzi ładnie z przepływki czyli przepływka dobra
daniel508
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 16:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez pablomed » 12 lip 2013, o 14:41

daniel508 napisał(a):czyli przepływka dobra
mechanicznie, nie wiadomo czy elektrycznie też, opisy sprawdzania miernikiem uniwersalnym dawałem na forum. Ale fakt że elektrycznie - (wytarcie potencjometru) rzadko się psuje
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez daniel508 » 13 lip 2013, o 14:51

czyli trzeba wymienić potencjonometr?

[ Dodano: 2013-07-13, 14:00 ]
czytałęm na innym forum że to moze być czujnik halla?

[ Dodano: 2013-07-17, 14:59 ]
problemem z zapalaniem okazał się przerwany szlauch podciśnienia z przepustnicy zostały strzały.. ma ktoś pomysł?
daniel508
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 16:35
Lokalizacja: Katowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 19 gości