Problem za duzo pali LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 7 maja 2012, o 12:11

jutro kupie stukowca. Powiedzcie mi jak sprawdzic sande lambda ? A jeszcze pytanko czy sam moge przykrecic do bloku ten czujnik czy to trzeba kluczem dynanometrycznym z odpowiednim momentem ?

[ Dodano: 2012-05-07, 14:56 ]
dzis na MFA patrzyłem spalanie i pokazuje mi od 20-30 i nie schodzi . ; ( to jest od tego czujnika stuku ze tak pokazuje ?

[ Dodano: 2012-05-07, 17:39 ]
Pomóżcie : )
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez tuchel » 8 maja 2012, o 11:48

chłopaki a powiedzcie mi czemu Golfik gaśnie podczas jazdy a potem są maleńkie problemy z jego odpaleniem ? Dodam że moc mam normalną nie dławi się.
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez marker10 » 8 maja 2012, o 12:20

czujnik temp ? jak działa ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez tuchel » 8 maja 2012, o 12:27

czujnik temperatury sprawny wszystko działa normalnie, ostatnio wymieniałem także termostat na Wahlera.
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez Gesiu_15 » 8 maja 2012, o 16:39

byłem dzis u gazowinika i powiedzial zebym wymienił najpierw czujnik stukowy , potem powiedział jak nie pomoze to do wymiany parownik bo wszystko nowe powymieniane i tak duzo pali wiec ze ten reduktor juz zuzyty i nadaje sie do wymiany : ) AAA i sonda powiedział ze działa : )
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kewlys » 8 maja 2012, o 18:07

ja mialem podobny problem u siebie 1,8 90KM w gazie do gigantycznego spalania dochodzil jeszcze objaw mulenia...
przyczyna u mnie była w gazniku... dzwingnia przepustnicy sterownik czy cos takiego...
spalanie z tego co pokazuje komputer duzo duzo mniejsze no i ma teraz "buta"

a tak pozatym jakie przyczyny slyszalem no to wlasnie ta sonda lambda; silnik krokowy (ale to wtedy raczej faluja obroty na luzie); katalizator zapchany; czujka temp
Kewlys
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 14 gru 2011, o 20:53
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości