problemy...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

problemy...

Postprzez MaSSiF86 » 12 kwi 2011, o 17:36

witam mam takie pytanko do was czy ktos z was moze mi powiedziec co moze sie dziac jezeli na gazie i na benzynie moj golfik trzyma tylko 500 obr. a nie 1000 wymienilem juz silniczek krokowy i tez nic nie pomoglo jak na gazie i na benzynie bez zmian jedynie tylko kiedy jest zimny to wtedy podskoczy do ok 800 obr. a pozniej jak sie zagrzeje to spada do 500obr. spowrotem... niewiem co to moze byc za przyczyna jesli ktos cos wie o tym to z checia prosze o pomoc :)

jeszcze jedno mam pytanko moze tez wiecie na to rozwiazanie :) chodzi mi o pedal gazu ak wcisne go do nie calej polowy to zaraz jest odcinka.... i tak sie dzieje tez wlasnie na benzynie i na gazie... jezeli cos wiecie na te tematy z chcecia prosze o pomoc :) z gory wielkie dzieki :)
MaSSiF86
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11 maja 2009, o 20:47
Lokalizacja: SCZ / okolice cze100chowy

problemy...

 

Postprzez michaal » 12 kwi 2011, o 18:34

Napisz jaki masz model silnika bo to dużo da. Sprawdź dokładnie obroty na obrotomierzu cyfrowym. Jak to włączyć jest napisane na forum. Bo to może mieć dużo pomóc
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Re: problemy...

Postprzez PabloSBT » 12 kwi 2011, o 21:58

MaSSiF86 napisał(a):witam mam takie pytanko do was czy ktos z was moze mi powiedziec co moze sie dziac jezeli na gazie i na benzynie moj golfik trzyma tylko 500 obr. a nie 1000 wymienilem juz silniczek krokowy i tez nic nie pomoglo jak na gazie i na benzynie bez zmian jedynie tylko kiedy jest zimny to wtedy podskoczy do ok 800 obr. a pozniej jak sie zagrzeje to spada do 500obr. spowrotem... niewiem co to moze byc za przyczyna jesli ktos cos wie o tym to z checia prosze o pomoc :)

jeszcze jedno mam pytanko moze tez wiecie na to rozwiazanie :) chodzi mi o pedal gazu ak wcisne go do nie calej polowy to zaraz jest odcinka.... i tak sie dzieje tez wlasnie na benzynie i na gazie... jezeli cos wiecie na te tematy z chcecia prosze o pomoc :) z gory wielkie dzieki :)

wyjmij wtyczkę z czujnika temp jest w króćcu przy silniku przy wylocie dolniego węża do chłodnicy i odpal jak dalej będą obroty 800 lub 500 to musisz przyczyny szukać przy przepustnicy może za bardzo się domyka, a i jeszcze jedno jak się zagrzeje to masz 90 stopni ?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez MaSSiF86 » 13 kwi 2011, o 17:36

michaal Model silnika to ABE

[ Dodano: 2011-04-13, 17:39 ]

PabloSBT tak ostatnio wymienialem caly kruciec lacznie z termostatem i dogrzewa do 90 stopni nawet caly czas ta temp. pozostaje w miejscu czyli 90 stopni trzyma caly czas :) ale sprobuje jeszcze jak piszesz i wyciagne ten czujnik :) dzieki za pomoc :)
MaSSiF86
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11 maja 2009, o 20:47
Lokalizacja: SCZ / okolice cze100chowy

Postprzez michaal » 13 kwi 2011, o 19:39

Nie ABE tylko AEE on posiada niskie obroty biegu jałowego rzędu 650 obr/min i praktycznie wszyscy na tym forum takie mają. Więcej o tym znajdziesz w dziale silniki benzynowe. Sprawdź sobie jeszcze dokładnie obroty jakie posiadasz na obrotomierzu cyfrowym bo wskazówka może bardziej przekłamywać. A co do tego że komp przerywa ci prace silnika ile masz wtedy obrotów bo gdzieś czytałem że on zaczyna odcinać zapłon przy 5000 obr/ min.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez MaSSiF86 » 13 kwi 2011, o 20:23

michaal napisał(a):Nie ABE tylko AEE on posiada niskie obroty biegu jałowego rzędu 650 obr/min i praktycznie wszyscy na tym forum takie mają. Więcej o tym znajdziesz w dziale silniki benzynowe. Sprawdź sobie jeszcze dokładnie obroty jakie posiadasz na obrotomierzu cyfrowym bo wskazówka może bardziej przekłamywać. A co do tego że komp przerywa ci prace silnika ile masz wtedy obrotów bo gdzieś czytałem że on zaczyna odcinać zapłon przy 5000 obr/ min.


na tabliczce mam napisane ABE wiec napisalem to co bylo :) czyli moge sie tym nie przejmowac ale zobacze jeszcze na cyfrowym :) no tez wlasnie najgorsze jest to ze jak wcisne pedal gazu jak jest przelaczony na benzynie to jak dostaje ok 2500 obr/min. wtedy zaczyna mu sie odcinka a jezeli lekko wcisne pedal gazu to wtedy kreci sie nawet do 5000 wiecej nie probuje bo silnika nie chce zbierac z asfaltu hehe :) dzieki za pomoc posprawdzam jeszcze tak jak napisales :) z gory wielkie dzieki za pomoc lece teraz poczytac jeszcze a jak bys gdzies mial na oku jakiegos linka to z checia przyjme ;)
MaSSiF86
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11 maja 2009, o 20:47
Lokalizacja: SCZ / okolice cze100chowy


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości