Problemy z 2e

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problemy z 2e

Postprzez traker » 8 lis 2011, o 00:40

Witam

Mam dwa pytania :)

pierwsze: zrobiłem swapa z 1.8abs na 2.0 2e i mi faluje na jałowym czy jest to wina pompki ? ale jak jade to normalnie nic nie szarpie. Na gazie chodzi normalnie.
drugie: dziś zauwazłyem, że po lekki butowaniu nagle skacze bardzo temperatura, ale jak przejade z 1km spokojnie to spada do normalnej. Termostat ?

z góry thx !

Pozdrawiam !
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Problemy z 2e

 

Postprzez suchy1979 » 8 lis 2011, o 09:32

Falujące obroty na Pb na biegu jałowym - sprawdź silniczek krokowy. Sprawdź poziom cieczy chłodzącej w zbiorniczku. Butujesz na postoju czy w czasie jazdy? W czasie jazdy temperatura spada ponieważ płyn w chłodnicy jest chłodzony przepływającym powietrzem. Jak jest z ogrzewaniem wewnątrz samochodu? U mnie objawem awarii termostatu było słabe ogrzewanie.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez traker » 8 lis 2011, o 09:41

No ale na LPG nic nie faluje chodzi normalnie. Własnie jak jade butujac to strasznie rośnie. W srodku grzeje normalnie
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez suchy1979 » 8 lis 2011, o 09:47

A do jakiej temperatury się nagrzewa? 80, 90 stopni to standard.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez traker » 8 lis 2011, o 09:54

Trzyma 90 ale jak mu wstawiam to skacze do 100 ? zwolnie i momentalnie spada
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez suchy1979 » 8 lis 2011, o 10:12

Sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika. Może być uszkodzony. Obejrzyj chłodnicę czy nie jest zasyfiona.

[ Dodano: 2011-11-08, 09:33 ]
Sprawdź jeszcze węże, które idą do chłodnicy przy nagrzanym silniku: wlotowy powinien być gorący, a wylotowy chłodniejszy. Jeśli mają taką samą temperaturę to masz walnięty termostat. Sprawdź również wtyczkę czujnika temperatury czy jest dobrze dociśnięta, oraz kable do czujnika czy nie są uszkodzone, przetarte. Wykręć czujnik sprawdź w jakim jest stanie. wymiana czujnika to żadna filozofia.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez traker » 8 lis 2011, o 22:00

Ok wszystko gra :) ubywa płyn z kruca :) wymieniłem silniczek krokowy i gra :) teraz tylko pompka chyba bo naprawde podaje za mało barów
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez pablomed » 9 lis 2011, o 20:52

zmieniaj zmieniaj kup sobie nawet taką najtańszą na allegro 3 barową
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości