Problemy z obrotami, oraz temperaturą silnika. Problem z LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Kadzik » 27 sty 2012, o 22:08

Podałem im parametry, i kod silnika, nie powinni się pomylić.

Wcześniej, przed wymianą uszczelki pod głowicą, miałem obroty ok. 1000. Magik od uszczelki ustawił je na 800 - 900. Czyli jakoś się da...
Teraz ten magik, u którego zawsze bywam, przy ustawianiu stycznika biegu jałowego, zostawił trochę za duże obroty. Ustawiał je wkrętem oporowym dźwigni przepustnicy. Taka "śrubka" za krokowym.

Z tym LPG zobaczę, czy pomoże. Ale na zimnym dobrze chodzi, dziwne.

Na Vag`u brak błędów.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

 

Postprzez prezesik » 27 sty 2012, o 22:18

Kadzik napisał(a):Z tym LPG zobaczę, czy pomoże. Ale na zimnym dobrze chodzi, dziwne.
na zimnym silniku na LPG chodzi dobrze bo przepustnica jest trochę wychylona o silnik dostaje większą dawke paliwa. Jak się rozgrzeje, przepustnica się przymknie i silnik będzie gasł na LPG.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości