Problemy z odpalaniem i zapach gazu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problemy z odpalaniem i zapach gazu

Postprzez piotrek1692 » 30 wrz 2013, o 17:44

Witam, mój golf cierpi na dziwną przypadłość, a mianowicie czasem zdarza mu się nie odpalić, odpalam oczywiście na benzynie, ale to nie pomaga, za drugim razem zawsze załapie, ale czuć wtedy intensywny zapach gazu, ale większość razy zapala na dotyk bez problemu i nie czuć zapachu LPG wcale, filtr niedawno zmieniałem, i nie wiem od czego tak może być.
VW Golf 3 1.6 (55 kW) KAT
piotrek1692
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 23:33
Lokalizacja: Przasnysz

Problemy z odpalaniem i zapach gazu

 

Postprzez pablomed » 30 wrz 2013, o 23:12

Być może niewłaściwie poskładałeś obudowę tego filtra zwłaszcza jeśli jest razem z elektrozaworem i trochę gazu zalega w reduktorze, wówczas odpalasz na podwójnym paliwie - za bogata mieszanka - ale to tylko przypuszczenie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrek1692 » 30 wrz 2013, o 23:44

ja tego nie robiłem, ale i tak muszę jechać na kalibrację więc sprawdzi mi od razu, poza tym ja zgaszę silnik to czuć gaz i właśnie po tym mam problem z odpaleniem
VW Golf 3 1.6 (55 kW) KAT
piotrek1692
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 23:33
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 paź 2013, o 13:02

elektrozawór po odłaczeniu lpg powinien sie wyłączyć, blokuje dopływ gazu do komory spalania, U ciebie może być tak ze jak zapalasz na PB to jeszcze posiadasz w komorze spalanie gaz bo nie zamyka elektrozawór na reduktorze. :-D
Polecam odkręcić i wyczyścić elektrozaworek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez piotrek1692 » 1 paź 2013, o 17:42

a gdzie to jest i jak wygląda? Niestety nie wiem kompletnie nic o budowie instalacji LPG, wiem gdzie jest filtr a elektrozawór już nie
VW Golf 3 1.6 (55 kW) KAT
piotrek1692
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 23:33
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Ejdym » 1 paź 2013, o 20:10

Zrób tak zakręć dopływ gazu na wielozaworze , który znajduje się w butli (tam jest taki dekiel odkrecasz i dostajesz się do wielo zaworu )tam tylko przykręcasz zawór dopływu gazu do reduktora-parownika . Następnie wypał gaz z całej instalacji do momentu zgaśnięcia silnika , potem sprawdź jak zapala na benzynie przy odcięntym dopływie gazu do reduktora-parownika. I Też było by dobrze jak byś zobaczył jak rano się zachowa jak jest zimny. Jeśli bedzie dobrze palił to tak jak kolega wyżej napisał zbyt bogata mieszanka i krecisz dłużej do przefiltrowania gazu na powietrze .Wiec albo elektro zawór nie trzyma albo membranka nie dosiska i gaz przedostaje się do dolotu . Jeśli nie chcesz nic zakrecać to wypróżnij cały gaz z instalacji tak będziesz pewny ze nie ma nic w butli to zrobisz taki test. Jaki masz silnik na mono wiesz jaka instalacja? :looka:
Avatar użytkownika
Ejdym
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 wrz 2013, o 23:45
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez piotrek1692 » 1 paź 2013, o 23:07

Silnik jest na mono wtrysku
VW Golf 3 1.6 (55 kW) KAT
piotrek1692
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 23:33
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Pawełgolfgreen » 1 paź 2013, o 23:48

ja polecam tak: Zakręć zawór w butli, odpala na lpg
jezeli silnik się nie wyłączy to znaczy ze masz elektrozawór do czyszczenia. One nie są wymienne-jest to prosta konstrukcja
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości

cron