Problemy z przełączeniem na gaz

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problemy z przełączeniem na gaz

Postprzez adiamusx » 19 mar 2009, o 13:59

Witam Wszystkich.
Pól roku temu zainstalowałem w moim golfie instalację LPG. Problem z nią związany pojawia się w czasie przełączenia z PB na LPG. podczas jazdy niby wszystko jest ok, ale jak przełączenie nastąpi w czasie postoju lub po przełączeniu, po jakimś czasie zejdę na bieg jałowy obroty spadają do ok 300-400 i po kilku sekundach dopiero podchodzą do 850. Po dojściu obrotów do właściwego poziomy jest już ok ale czasami auto wcześniej zgaśnie (zwłaszcza jak trzeba ruszyć np. na światłach a obroty są takie niskie).
Na instalacji mam przejechane od zamontowania 11000km
instalacja: TOMASETTO 140HP
Centralka: BINGO M

Dodatkowy problem to trochę nierówna praca silnika, mulasty do 3000obr/min, trochę kopci jak jest zimny i drgania w czasie postoju. (przepustnica czyszczona, wymienione świece, kopułka i palec)
adiamusx
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:01
Lokalizacja: Łaziska Górne

Problemy z przełączeniem na gaz

 

Postprzez spike666 » 19 mar 2009, o 15:19

zobacz na filtr powietrza, ja miałem takie cos w galancie, też z lpg. tam też do wyregulowania był silniczek krokowy. sprawdz wtyki z instalacji, przeczyść je, czasami słaby sygnał idzie do instalki. jeżeli masz na gaz, to wiedz że silnik pracuje na sucho.
spróbuj przeczyścić jeszcze raz przepustnicę i sprawdz, czy nigdzie lewe powietrze się nie dostaje.
Avatar użytkownika
spike666
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 16:13
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez adiamusx » 19 mar 2009, o 15:32

przepustnica i odma są czyste.
Co do instalki jak byłem na pierwszym przeglądzie (po 1000km) to niby to naprawił (NIBY!!! :-x )
Teraz czeka mnie przegląd po 10000km. Może po prostu lepszym wyjściem będzie pojechać do innego gazownika??
Polecacie kogoś z okolic mikołowa i katowic?? Jaki jest koszt tego przeglądy??

Jeszcze mam pytanko bo troszkę jest tych małych problemików z tym silniczkiem. Ile Kosztuje oddanie auta do warsztatu na przediagnozowanie silnika (komp, regulacja, pomiar ciśnień)??
adiamusx
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:01
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez dziabi3 » 19 mar 2009, o 18:11

możliwe ze instalacja źle wyregulowana

prawdopodobnie zle ustawione zakresy jałowych obrotów w bingo m

i silnik po zejscu na niskie obroty jest zalewany gazem lub za mało go dostaje

pytanko czy tps podłączony to kabelek do przepustnicy zielono zułty lecący od bingo m

miałem kiedyś taki problem u kumpla z identyczną in stalką i silnikiem

problem polegał na tym ze kabel pękł na lutowaniu do wtyczki tps przepustnicy

i raz kontaktował a raz nie i bingo m zle interpretowało sygnał i dusiło silnik

u kumpla to sie działo podczas ruszania albo hamowania a czasem bez powodu po przełączeniu
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości

cron