Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 19:36

Ktos ma jeszcze jakies pomysly ?
A co powiecie na :

- uszkodzenie potencjometru położenia przepustnicy (tzw. TPS)
- rozregulowana przepustnica
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

 

Postprzez Opik » 16 wrz 2012, o 20:36

Przede wszystkim przed wpakowaniem stożka albo sportowej wkładki musisz dojść w czym jest problem i dopiero jak to naprawisz modzić dalej. Smarowanie gówna brokatem, nawet najśliczniejszym nic nie da.

A jak się zdecydujesz na stożek to zobacz u mnie w temacie jak ogarnąć temat tak żeby mu pomóc a nie zaszkodzić
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 22:56

To ja wiem :P ja mysle ze to przeplywka jest walnieta i od tego zaczne. Wsadze od kumpla tez z 2E i sie sprawdzi jak chodzi.
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 00:36

strzeliniasty napisał(a):nie no oki moze sie nie znam wprawdzie mam 4auto w gazie i po kazdej wymianie filtra powietrza jezdze na regulacje i nie mam ani nie mialem zadnego problemu

ja mam pierwsze ale nawet gazownicy mi nic nie mówili o regulacji po zmianie filtra a od czasu założenia gazu filtr już pare razy zmieniłem. tak ogólnie to w 2gen zrozumiem ale sekwencja raczej nie powinna być jakoś bardzo czuła na takie coś
strzeliniasty napisał(a):a jak odepniesz przeplywke auto musi zgasnac

piszesz to z przekąsem czy coś bo nie rozumiem :zdziwko:
kumpel w ADY miał stożek, przepływka padła i jeździł z odpiętą. więcej pali bo ECU nie widzi ile powietrza dostaje i jedzie na danych zapisanych w pamięci czyli dla bezpieczeństwa przelewa silnik. nigdy nie słyszałem że po odpięciu przepływki fura staje się gruzem do holowania. masa ludzi jeździ z padniętą przepływką i nawet o tym nie wiedzą tylko marudzą że dużo pali i ma muła
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 17 wrz 2012, o 00:45

trollu, haha zjadlem slowo "nie" mialo byc ze "nie musi zgasnac"
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 00:52

hah to pasuje bo lekko mnie to zdziwiło :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 17 wrz 2012, o 01:41

ale z drugiej manki jak u siebie odpinalem przeplywke to silnik gasl
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 01:54

aż jutro z ciekawości sprawdzę ale na 99% jedynym czujnikiem który po odpięciu unieruchamia silnik jest czujnik położenia wału
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 17 wrz 2012, o 19:37

trollu, i jak sprawdziles?? u mnie po odpieciu przeplywki silnik gasnie
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Bart » 17 wrz 2012, o 21:30

Jutro sprawdzam przeplywke, monowtrysk ( bo moze jest tam walnieta cewka i podaje non top paliwo), filtr weglowy ( moze cos tam siac i cosa mu sie powietrze i czujnik halla.

Ogolnie to wali benzyna z tlumika strasznie czyli ze go przelewa. Jest problem teraz tylko trzeba go zdiagnozowac i usunac usterke. Sportowy filtr by to tylko mogl zamaskowac ....

Mam nadzieje ze uda mi sie jutro to ogarnac, zeby go nie zalewalo
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pablomed » 17 wrz 2012, o 23:20

Bart napisał(a):monowtrysk
pomyłka czy może nie masz 2E?
2E po odpięciu przepływomierza w czasie pracy na benzynie ma gasnąć, inne nie. Na razie nie wiemy czy usterka jest wspólna dla benzyny i LPG. Gdyby założyć że tak to przepływka jest podejrzana tylko wtedy jeśli ma klapkę zablokowaną po strzele LPG. TPS mało podejrzany. Skup się na początek na szczelności doloty na ustaiwniu rozrządu i zapłonu, dopiero potem cała reszta. Sprawdzanie przepływki i TPS zwykłym miernikiem znajdziesz na tym lub "niebieskim" forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 18 wrz 2012, o 02:07

strzeliniasty napisał(a):trollu, i jak sprawdziles?? u mnie po odpieciu przeplywki silnik gasnie

zapomniałem :zdegustowany: jutro postaram się nie zapomnieć :lol:
jak widzę w podpisie masz AGG i gaśnie?
pablomed napisał(a):2E po odpięciu przepływomierza w czasie pracy na benzynie ma gasnąć, inne nie.

hmmm no właśnie, jutro zobaczymy jak to jest u mnie

[ Dodano: 2012-09-18, 22:28 ]
sprawdziłem
po odpięciu przepływki wszystko hula tak jak wcześniej
najlepsze jest to, że w trybie serwisowym MFA pokazuje spalanie na postoju w L/h i nie ma różnicy czy z przepływką czy bez :-| na podtlenku mam 1.5-1.7 a na Pb 1.2-1.4. golf ostatnio pod VAGa był podpinany jakiś miesiąc temu i żadnych błędów nie było. inna sprawa to na ile można wierzyć MFA, średnie spalanie przekłamuje czasami 0.5 a czasami przeszło litr na 100km na plus
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości