Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Bart » 19 wrz 2012, o 19:33

Wymiana przeplywki pomogla ;] ale mysallem, ze da to troszke wiecej. Zrobie tez jak kolega i doprowadze, zimne powietrze do puszki z filtrem ( dodatkowy dolocik )
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

 

Postprzez strzeliniasty » 19 wrz 2012, o 19:41

Bart napisał(a):Ogolnie to wali benzyna z tlumika strasznie czyli ze go przelewa


sonda do wymiany, ja mialem to samo i ja odpialem nie to autko sie zrobilo ale trzeba bedzie wymienic gdyz ciut wiecej zaczal palic
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez lukasz9501 » 19 wrz 2012, o 20:06

Sory panowie ,ale dolącze się do tematu . Mam 2.0 8V E i wymieniłem przepływkę ,na kompie pokazuje spalanie 30 -20 litrów wina sondy ? Dodatkowo czuć benzyne z tłumika ,czasem widać czarny dym z tłumika (nie bierze oleju ) i dławi się po dodaniu gazu mocniej , jak się lekko przytrzyma to się wkręca ,ale jak gwałtownie dławi . Na gazie normalnie auto chodzi . czyżby to sonda ? Jest jakaś opcja by sprawdzić czemu pokazuje na MFA spalanie takie spore ?
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Bart » 19 wrz 2012, o 20:16

lukasz9501: Sprawdz czy masz takie pierunstwo - metalowa blaszka od dolu w puszczce z filtra powietrza. Jesli tak to to jest powodem, braku wkrecania si ena benzynie.

strzeliniasty, Sonda nowa wiec odpada, sonde wymienialem i wiem jak to jest jak zle dziala. Auto kopci,zalewa go jak cholera ipali 20 litrow ( tryb awaryjny)

trollu W czasie jazdy pokazywalo mi 9.4l jak jechalem dosc dlugo na piatce ( predkosc 80-90km/h ) i jak stanalem na swiatlach to nagle skoczylo do 16,4l ( w czasie jazdy na benzynie).
Komp pokazuje spalanie 16-18 litrow jak jezdze na gazie, a wychodzi 11-12/100km jak sie przeliczy w miescie. Tzn, ze ma rozregulowane MFA czy cos nie podlaczone ? Kojazysz moze u kogos taka usterke ?

Jest moze w 2E takie cudo jak zawor EGR ??

Mozliwe, ze czujnik spalania stukowego jest zabrudzony i tez sieje jakies bledy?? ( http://www.golf3.pl/jaki-olej-vt43849.htm?view=previous - tutaj pisze, ze niesprawny tez zamula silnik)
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez lukasz9501 » 19 wrz 2012, o 21:01

Bart, filtr sam kleiłęm od dołu bo była dziura w nim , dodam że nic do filtra nie mam typu jakaś blaszka czy co kolwiek , zauważylęm że z boku posiadam kostkę która do niczego nie jest wpięta i nie wiem od czego zacząć sprawdzać.
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Bart » 19 wrz 2012, o 21:18

Z boku na plastiku z napisem Bosh (wtyczka z przeplywki) ?? Machniesz foto? Heh ja planuje dod dziure od dolu filtra dla lepszego dzwieku i lekkiego wzbogacenia mieszanki :P
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez lukasz9501 » 19 wrz 2012, o 21:49

Przed chwilarobiłęm zdjęcia ,trochę jakościowo z pupy bo ciemno było .O to kostka ta co jest wolna :
Obrazek
dodam że ona idzie do wiązki tam gdzie sonda idzie .a kostka od przepływki idzie zboku tam gdzie jest nawiew (wiatrak i silniczek wycieraczek )

Tutaj jak wygląda przepływka od góry z filtrem , nie ma żadnej metalowej blaszki zboku czy co kolwiek

Obrazek


A tutaj są jak się nie myle 2 lub 1 kabel odcięty które idą do sondy ?
Obrazek
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 20 wrz 2012, o 00:22

lukasz9501, ale masz tam nadłubane :zdziwko: wolna kostka od czujnika temp zasysanego powietrza.
Bart coś masz pokrzaczone. mi na MFA 2 pokazuje 9.8 z jakichś 3kkm, na MFA 1 przy 80-90 spada poniżej 9 czasami mniej. na Pb przy dłuższej jeździe 70km/h schodziło do 7L. MFA zbiera info z położenia przepustnicy i z prędkości jazdy, nie wiem czy jeszcze z czegoś więcej. musiałbyś poszukać na forum, może coś znajdziesz bo ja za bardzo nie potrafię sobie przypomnieć o takim przypadku
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 20 wrz 2012, o 01:36

ale rzeźba z kablami.... :zdziwko:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukasz9501 » 20 wrz 2012, o 11:19

Panowie gdybyście widzieli wcześniej ,dopiero powoli ogarniam pojazd .Wyciągnąłem z niego 2 alarmy i 3 syreny . Ktoś musiał się bać o ten pojazd hah .
trollu, coś mi brakowało ,bo widziałęm na zdjęciu u kolegi w b3 ma takie coś przyczepione do filtra i ta kostka do niej .No ale ostatnio byłem na szrocie i stał toldedo ten sam silnik i nie widziałem tego co u kolegi .
Wiec pomijając ,czy musi być ten czujnik temp zasysanego powietrza?
Może to przez niego samochód taksię zachowuje na benzynie ? Dzięki ogólnie Panowie za odpowiedź ,bo to dla mnie bardzo przydatne info ;-)
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 20 wrz 2012, o 14:04

lukasz9501 napisał(a):Wiec pomijając ,czy musi być ten czujnik temp zasysanego powietrza?

wypadałoby, bez niego ECU nie wie jaką temp ma zasysane powietrza a co za tym idzie jaką gęstość i zawartość tlenu. do tego dobierana jest dawka paliwa.
prawda jest taka że jeżeli w osprzęcie powinien być dany czujnik a go nie ma lub jest uszkodzony to nie ma siły żeby to nie odbiło się w jakiś sposób na pracy silnika, spalaniu itp ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 20 wrz 2012, o 14:15

trollu, a co ciekawe wyczytałem że nie które przepływki na klapce mają wbudowany taki owy czujnik ,chyba że źle przestudiowałem temat ,który czytałem . Orientujecie się czy jest sens kupowania nowego czy używane i ile może kosztowaćnowy ?
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości