Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 20 wrz 2012, o 14:52

z 2e nigdy nie miałem do czynienia więc na 100% nie powiem. ale skoro masz wolną kostkę która na 99% jest od tego czujnika to chyba nie ma co szukac dziury w całym. tak to wygląda w ADY, na czerwono czujnik temp powietrza
Obrazek
a tak w 2e, jak się domyślam czujnik temp zaznaczony kółkiem
Obrazek
lukasz9501 napisał(a):ile może kosztowaćnowy

najlepiej jak pojedziesz do sklepu i się dowiesz od sprzedawcy ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez lukasz9501 » 20 wrz 2012, o 15:15

trollu, rozumiem ,to co zaznaczyłęm w silnik 2e to jest podcisnienie które ma za zadanie otwierania klapki w przepływce xD
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 20 wrz 2012, o 15:49

lukasz9501 napisał(a):trollu, rozumiem ,to co zaznaczyłęm w silnik 2e to jest podcisnienie które ma za zadanie otwierania klapki w przepływce xD

to co ja zaznaczyłem na 2 foto? :-P
w ADY nie ma klapkowej więc u mnie żadnego podciśnienia tam nie ma a czujnik jest w tamtym miejscu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 20 wrz 2012, o 15:53

Tak ,to co zaznaczyłeś na 2 zdjęciu i nie ma tam żadnego wejścia na kostkę; pp to są dwa wężyki tylko ..
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Bart » 20 wrz 2012, o 18:14

Jest moze w 2E takie cudo jak zawor EGR ?? Bo bym sie chetnie go pozbyl jak takowy sie znajduje ?

Pomysl na dodatkowy otwor w puszce filtra powietrza juz ktos probowal ? Mam kolege co tak ma, ale nie uzywa auta zima ( nie wiem jak po odpaleniu bedzie sie to zachowywac, bo u mnie sa te klapki (zimne/cieple powietrze)). Myslalem o spiral rurze z kratki z przedniego blotnika ( cos jak pod stozek), a na zime bym to jakos zaslepial ( jakis zawor bym ogarnal ).
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez lukasz9501 » 20 wrz 2012, o 21:20

Bart, kolego co do dziury w puszcze na dole ,ja osobiście tak miałem i nie dawno nie widziałem różnicy szczerze ,ale ją zakleiłem żywicą i watą szklaną i szczerze powiem że moje odczucie jest takie że teraz lepiej chodzi ,ale może się myle .Wolę mieć szczelny filtr osobiście ;)
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Bart » 21 wrz 2012, o 19:39

Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez trollu » 22 wrz 2012, o 00:35

średnio mi się widzi takie cięcie puchy. kiedy ludzie zrozumieją, że mody dolotu to nie zmiana postojówek na niebieskie :wstyd: jak chcesz coś takiego robić to kupiłbym kawałek elastycznej rury do poprowadzenia powietrza z wlotu gdzieś ze zderzaka i wyciął dziurę pod tą rurkę gdzieś na rogu puchy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bart » 22 wrz 2012, o 10:19

Mam jedna dod puche, wiec moge sie pobawic :P
A taki mam zamiar, do dziury po ori wlocie z kolanka doprowadzic rure, a wlot bedzie na przednim zderzaku.

[ Dodano: 2012-09-22, 21:47 ]
Wywalilem to ori kolanko z puchy z filtra i jest niebo, a ziemia. Auto szarpie strasznie teraz, w sesie pozytywnego wyrywania do przodu :P Jutro doprowadze do tego otworu zimny dolot. A we wtorek zrobie wax boxa z 2 puchy i napisze na czym lepiej chodzi ( w obu wariantach bedzie dolot zimnego)
A co do zaworu EGR ktos wie czy jest takowy w 2E silniku?

[ Dodano: 2013-01-10, 18:02 ]
Witam po dlugiej przerwie. Na waxboxie milo mruczal i lepiej sie zbieral. Ale wg mnie to tylko niwelowalo istniejacy objaw, zalewania silnika na benzynie. Przypomne, ze dzialolo to tak: but mu po garach do podlogi i jak sie popuszczalo to w pewnym momencie przyspieszal. Wsadzilem dzisiaj nowy regulator cinienia paliwa ( bo slyszalem, ze ten dran moze miec peknieta mebrane czy cos i podaje maks paliwo na wtryski non top) Duzej roznicy nie ma, nadal smierdzi niedopalana benzyna ...

[ Dodano: 2013-01-26, 22:03 ]
Siema :D,
okazalo sie ze byl walniety potencjometr przepustnicy i czujnik cisnienia paliwa :/ teraz po wymianie tych tajli auto fruwa n aPB az milo ;) ciagnie od dolu jak na 8V przystalo
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron