Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 11:46

Witam,

zastanawiam sie nad wymiana seryjnego filtra powietrza na cos innego, gdzyz po wcisnieciu do podlogi gazu silnik zamula, a jak sie popusci to jak by przyspiesza ( efekt zalewania ). Dzieje sie tak na gazie ( 2 generacja ) jak i na benzynie ( nie mam blokady z gazu w puszce filtra pow, wiec to nie to). Filtr powietrza mialem niedawno wymieniany na nowy.

Zrobilem maly tescik jak mi polecil kolega mechanik, zeby wyciaagnac filtr powietrza i sie karnac kawalek. Auto zaczelo inaczej sie zachowywac, nie bylo tego efektu zamulania, ktory jes niby przyczyna zlego filtra powietrza.

Silnik mam 2E ( dosc stara konstrukcja) opcje:
-wkladka sportowa nie ma problemu

-a co do stozka to nie wiem co potem zrobic z 2 wezykami cisnieniowymi, ktore sa w puszce filtra i rurze ktora doprowadza cieple powietrze na poczaku pracy silnika. Dochodzi do tego jeszcze waz gumowy od gazu, ale to chyba bedzie pasowac do tego adaptera od stozka.
Ostatnio edytowano 20 wrz 2012, o 18:14 przez Bart, łącznie edytowano 1 raz
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Problemy z zamula i pomysly na naprawy.

 

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 12:06

Bart, a po wymianie filtra powietrza byles na regulacji gazu??

skoro autko bez filtra chodzi normalnie a z filtrem sie dlawi mysle ze problem moze byc w zlej mieszance - moze przeplywomierz szwankuje dostaje za malo/duzo powietrza

najpierw podepnij autko pod VAGa sprawdz bledy bo efekt moze byc taki ze zalozysz wkladke (do tanich nie nalezy) a efekt bedzie taki sam
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 16 wrz 2012, o 12:07

jak już takie coś chcesz robić to wrzuć wkładkę. pod VAGa podpinałeś? przepływka żyje?
co do stożka to wszystko jest do ogarnięcia, dorabiasz rurę dolotową, do niej podpinasz przewody i bangla, tyle że musisz dorobić osłonę termiczną do stożka, doprowadzasz zimne powietrze itp. trochę zabawy jest, dobry stożek swoje też kosztuje i przepływka przy stożku lubi siąść
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 12:27

trollu, noi fakt ze przy stozku ponoc trudniej ustawic lpg
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 16 wrz 2012, o 12:31

strzeliniasty napisał(a):trollu, noi fakt ze przy stozku ponoc trudniej ustawic lpg

to tez zależy jaki silnik i jaka instalacja. kumplowi w mietku 190 1.8 podginali rurę dolotową jak zakładali 2gen żeby za dużo powietrza nie brał i się nie dusił a znowu wiem o przypadkach gdzie żeby gaz w ogóle dało się jakoś ustawić to stożek lądował na sam początek.
tak czy inaczej wg mnie stożkiem tylko zamaskuje się powód niedomagania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 13:45

Po co regulowac gaz przy wymianie filtra powietrza z brudnej seri na czysta serie??

Tylko ze problem jest na gazie i benzynie.... Stawiacie na przeplywke?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 14:31

Bart napisał(a):Po co regulowac gaz przy wymianie filtra powietrza


oj kolego

Możesz mieć zmianę wolnych obrotów bo odtykasz dolot powietrza (nowy filtr jest bardziej drożny) i zmienia się stosunek powietrze/gaz
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trollu » 16 wrz 2012, o 14:32

no dobra ale jak teraz wytłumaczysz taką samą sytuacje na benzynie?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 15:19

strzeliniasty: Pierwsze slysze, zeby przy wymianie plynow i filtrow sie szlo potem na regulacje gazu.

trollu Wlasnie jak by to bylo tylko na gazie to by sie dalo zrozumiec i szukac przy gazie, ale problem wystepuje tutaj i tutaj.


To jednak bym sie zdecydowal na wkladke K&N lub Pipercross. Tylko wlasnie nie wiem czy cos to da. Jutro podjade pod vaga sie podpiac i sie zabaczy. Ktos moze ma jeszcze jakies pomysly ?

Raczej to tez nie jest przeplywka, bo po odlaczenu jej auto odrazu gasnie, chyba ze jest zle wyregulowana.

Przepustnica jest czysta
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 17:53

Bart napisał(a):strzeliniasty: Pierwsze slysze, zeby przy wymianie plynow i filtrow sie szlo potem na regulacje gazu


nie no oki moze sie nie znam wprawdzie mam 4auto w gazie i po kazdej wymianie filtra powietrza jezdze na regulacje i nie mam ani nie mialem zadnego problemu
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Bart » 16 wrz 2012, o 18:15

To moze ja sie tez nie znam, ale czemu problem wystepuje tez przy benzynie ?
Mocno jest zwezony przeplyw powietrza przez 2 generacje ?

Mial ktos kiedys pomysl z doporowadzeniem 2 rury z zimnym powietrzem do puszki z filtrem ?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 18:22

a jak odepniesz przeplywke auto musi zgasnac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości