Proby zamontowania stozka...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Proby zamontowania stozka...

Postprzez jatromb » 21 lis 2008, o 18:38

dzisiaj chcialem zalozyc filtr stozkowy(firma k&n)i tu psikus, na benzynie chodzi, a na gazie zdycha... probowalem nawet przy odpalonym silniku podpiac i nawet jak przystawie d rury to gasnie.. w czym jest rzecz?!
jatromb
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 15:10
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Proby zamontowania stozka...

 

Postprzez Golfik1986 » 21 lis 2008, o 19:21

a po co to montowac to nic nie daje moim zdaniem chyba ze o wyglad chodzi
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 21 lis 2008, o 22:25

jatromb, jeśli już koniecznie chesz to mieć to trzeba doregulować instalkę LPG, masz teraz złą mieszankę, bo stożek puszcza łatwiej powietrze, robi się inny układ podciśnienia koło miksera i nie zasysa on tyle gazu co potrzeba żeby meszanka była odpowiednia. Gaz jest na to wrażliwy. Wolne obroty najpewniej uzyskasz kręcąc tylko dużą śróbą na parowniku, ale jeśli chodzi o cały zakres pracy silnika to raczej trzeba będzie przeprogramować sterownik LPG
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dziabi3 » 22 lis 2008, o 00:01

pablomed, dokładnie ci to opisał

ale pamietaj ze lpg lubi ssac sam sobie powietrze nie lubi gdy mu sie wpycha dolot powietrze

odprerza to dolot i zubarza mieszanke bo nie jest tyle "wysysane gazu z reduktora"

nawet jesli kompa doregulujesz to bedziesz musial zwiekszyc zakres pracy krokowca na + ale to moze troszke opuznic reakce silnika na wysokich obrotach bo krokowiec bedzie musiął sie dłuzej otwierac

ale to moje przemyslena
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez mani51 » 22 lis 2008, o 08:54

a mój golfik na lpg ze stożkiem k&n śmigał aż miło, spalanie zawsze poniżej 10, żadnych problemów z odpalaniem, żadnych "dziur" mocy przy pryspieszaniu i do tego ten dźwięk spod maski :-) a wszystkie moje problemy z gazem zaczęły się po jego zdjęciu i założeniu zwykłego :cry:...a dlaczego go wywaliłem to już pisałem więc się powtarzał nie będę
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez TomekKutno » 22 lis 2008, o 13:50

ja po założeniu stożka miałem ten sam problem

przyczyną okazałą się nie zła regulacja mieszanki (próbowałem regulować), tylko silnik krokowy od gazu. Wywaliłem go i wstawilem zwykłą śrubę. Cyka aż miło.
Nie wiem, czy ty wiesz, ale ja lubię tak, kiedy widzę jak na Twego OPLA nasrał ptak. :)
Avatar użytkownika
TomekKutno
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 16:30
Lokalizacja: Kutno

Postprzez dziabi3 » 25 lis 2008, o 21:20

silnik krokowy w niczym nie przeszkadza tylko pomaga

a śruba to kara dla silnika

takie jest moje zdanie
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez mani51 » 25 lis 2008, o 21:56

TomekKutno napisał(a):próbowałem regulować


w jaki sposób próbowałeś? Może tylko śrubą na parowniku? Jeśli tak to gratuluję :-P
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron