rafal_h5 napisał(a):Czy ma to wpływ na przyśpieszenie i osiągi?
ta uszczelka nie, na prace silnika ma wpływ szczelność idealna od przepływki do wtrysku. Przed przepływką ma być szczelnie tylko ze względu na zanieczyszczenia. A ta uszczelkę na 90 % oddarłeś wyjmując przepływomierz od obudowy filtra, ułóż ja na miejsce i po sprawie.
Jeśli klapka daje się otwierac palcem bez ocierania o ścianki to mechanicznie przepływomierz jest dobry. Pozostaje sprawdzenie czynności elektrycznej. zostawiasz przepływomierz podpiety do wtyczki i włączasz zapłon. Odciągasz gumę z wtyczki żeby mieć dostęp do styków. Mierzysz napięcie na kablu sygnałowym, 2 lub 3 nie pamiętam. Ma wzrastać płynnie w miare powolnego odchylania klapki palcem od 0,24 do ok 4,5 V - i to wsio. Masz tam jeszcze w tym cycku czujnik temperatury, normy takie jak do czujnika cieczy ale to się raczej nie psuje, zdaje się miedzy pinem 1 i 4 go sprawdzasz ale wyleciało mi z głowy.
Jeśli sprawdzisz przepływkę i będzie ok a auto słabe - to szukaj nieszczelności jakiejkolwiek miedzy przepływka a wtryskiem plus węże odmy i regulatora obrotów oraz serwo