Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadają.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadają.

Postprzez pepe1288 » 9 lip 2012, o 13:27

Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciskaniu sprzęgła obroty spadają do 200~300. Po czym się podnoszą do 800 i tak już się trzymają. Problem występuję głównie na ciepłym silniku. TPS wyregulowany. Silnik krokowy sprawny, przysłaniałem dolot i nie pomogło. Z parownika spuściłem cały ten syf a było tego trochę i była poprawa po tym i po ustawieniu TPSu bo nie gaśnie. Co może być tego przyczyną ? Jak ruszam wtryskiem nic się nie dzieje więc to chyba nie lewe powietrze.
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadają.

 

Postprzez Emiczka » 9 lip 2012, o 14:25

a filtr gazu też ok? Przy ustawianiu TPs-u robiłeś adaptacje przepustnicy?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez pepe1288 » 9 lip 2012, o 14:57

Filtr gazu ok. Jest nowy. Adaptacji nie robiłem, słyszałem że na jednopunkcie nie trzeba robić adaptacji przepustnicy.
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Kadzik » 9 lip 2012, o 15:33

U mnie to było lewe powietrze przy mikserze, wymieniłem mikser, ustawienie gazu pod analizatorem i chodzi aż miło.
Nie śmierdzi Ci nigdzie gazem?
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez pepe1288 » 9 lip 2012, o 17:27

Nie nie śmierdzi nigdzie gazem. To może być wina membran w parowniku lub świec ?
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez paxstor » 9 lip 2012, o 18:20

Panie parownik masz do regeneracji lub wymiany, właśnie takie są objawy było to nieraz już opisywane nawet sam tak miałem, zrobiłem i po problemie ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez prezesik » 9 lip 2012, o 19:20

Jeżeli parownik ma przelatane 70-90 tys.km to kwalifikuje się do regeneracji. Świece zapłonowe, kable WN, kopułkę i palec standardowo powinno się wymieniać po ok 30 tys.km. Pamiętaj, że LPG jest bardzo czuły na niedomagania układu WN, na PB tego nie odczujesz, a na LPG będą niezłe szopki.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pepe1288 » 10 lip 2012, o 07:45

Golfik gaz ma od 2004 roku. Auto ma na przejechane rzekomo 280 tyś. (ile ma naprawdę nie wiem) A na parowniku nie ma żadnego śladu rozbierania czy zmian. Więc może mieć grubo ponad 90 tyś km na gazie. Jak spuściłem syf z parownika to było go tak z około 200 ml. Wtedy przynajmniej przestał gasnąć. Wymienię membrany i dam znać czy pomogło.
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez pietrasiak2 » 10 lip 2012, o 08:01

Robiłeś restart centralek odepnij najpierw aku na parę minut 15-30 i wypnij wtykę od LPG . Po podłączeniu niech nauczy się kroków mi tak pomogło po adaptacji przepustnicy i regulacji TPS-a . :-) :-) :-) pozdro
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pepe1288 » 10 lip 2012, o 10:43

Oczywiście resetowałem ECU. Nie pomogło na spadanie obrotów. Więc został tylko parownik. Bo elektronika od gazu jest w porządku.
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez paxstor » 10 lip 2012, o 11:01

To parownik na bank... po takim przebiegu, nie wiem po co to szukać głębiej zmień i zobaczysz koszt z 40zł ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pepe1288 » 10 lip 2012, o 12:44

W moim wypadku 60 zł bo to jakieś zabytkowe tartarini :P myślę że jeszcze w tym tygodniu się wszystko okaże.
pepe1288
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 07:55
Lokalizacja: Brzesko

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość