Przy hamowaniu na sprzęgle i skręcaniu spadają obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Przy hamowaniu na sprzęgle i skręcaniu spadają obroty

Postprzez pawel1990 » 8 cze 2010, o 16:10

Witam Jeśli było to przepraszam, ostatnio zauważyłem że jak jade normalnie prosto z obojętnie jaką prędkością i na biegu wciskam sprzęgło, mocniej hamuję i gwałtowniej skręcam kierownicą żeby gdzieś zjechać to spadają mi bardzo obroty, poniżej 900 na min, kilka razy auto mi zgasło. co to może być? miał ktoś podobny problem?
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Przy hamowaniu na sprzęgle i skręcaniu spadają obroty

 

Postprzez Goral1985 » 8 cze 2010, o 20:01

jezeli bardzo mocno skrecasz na wcisnietym sprzegle to moze pmpa wspomagania nie wyrabia i silnik przygasa???? ale niech inni sie wypowiedza ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez mani51 » 8 cze 2010, o 22:34

prawdopodobnie jakaś nieszczelnośc w układzie doltowym. trzeba posprawdzać wszystko co jest za przepływomierzem lub jeśli go nie ma to wszystko za przepustnicą. Chodzi o wężyki podciśnienia z wężem od serwa włącznie.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Goral1985 » 8 cze 2010, o 22:41

jezeli byla by to nieszczelnosc w ukladzie dolotowym itp to by chyba tez nawet na prostej drodze gasl :?: :?: tzn nie tylko przy skrecaniu
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez mani51 » 9 cze 2010, o 16:16

dzieje się to jak skręcasz w obie strony?

bo jeśli tylko w jedną to jest coś takiego jak bezwładność membrany w parowniku i np przy dużej prędkości na zakręcie siły odśrodkowe działają na membranę i zmienia się skład mieszanki ale żeby aż tak to nie wiem. musi być kilka przyczyn które się na siebie nakładają
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pawel1990 » 9 cze 2010, o 18:43

zauważyłem przy skręcaniu w prawo
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez mani51 » 10 cze 2010, o 18:17

to trzeba sprawdzić ustawienie gazu, chyba że na benzynie jest to samo
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez david005 » 12 cze 2010, o 23:06

Witam. Pozwole sobie przyłączyć się do tematu mam podobny problem. Przy skręcaniu tylko w lewo autko na gazie traci obroty i gaśnie, podobnie dzieje się gdy staje np.w korku auto pochodzi troche zaczynają spadać obroty po czym gaśnie. Jak myślicie co może być tego przyczyną?
david005
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:24
Lokalizacja: Piła

Postprzez pawel1990 » 12 cze 2010, o 23:41

U mnie dzieje się tak tylko przy skręcaniu w prawo
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez Ryjek » 13 cze 2010, o 10:33

david005 napisał(a):Witam. Pozwole sobie przyłączyć się do tematu mam podobny problem. Przy skręcaniu tylko w lewo autko na gazie traci obroty i gaśnie, podobnie dzieje się gdy staje np.w korku auto pochodzi troche zaczynają spadać obroty po czym gaśnie. Jak myślicie co może być tego przyczyną?


sprawdz wode w chlodnicy.


a jesli chodzi o te gasniecie przy zakrecie to sprzwdzcie czy przy jezdzie na benzynce tak sie dzieje
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez pablomed » 13 cze 2010, o 11:32

To że gaśnie naLPG przy skręcie to fakt wynika z bezwładność membrany. Pomaga kilka reczy.
1. Lekko odkręcić śrubę na parowniku od bypassu, zwykle mała mosiężna i skośnie ustawiona, w ten sposób zwiększa się stale lecąca mało dawkę LPG, niezależną od podciśnienia w dolocie, po odkręceniu tej śruby trzba lekko skorygowac regulację parownika główną śrubą regulacyjną, wkręcając ja w prawo - konkretna regulacja to już u speca ale na ogół nie potrzeba.
2. Jeśli stary jest parwownik (powyżej 80 tysięcy) to zmienić mu membrany
3. Jeśli problem jest nie tylko przy skręcie ale i przy jeździe na wprost, to znaczy że ogólnie miedszanka ma zły skład, i być może wystarczy regulacja albo regulacja plus to co wyżej napisałem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez terms » 13 cze 2010, o 11:45

Że obroty po nacisnieciu sprzegła spadaja do tych które masz na luzie to normalne ale ze przygasa to juz nie , koło masz max skrecone ? Mialem kiedyś uczucie ze kołem dotykam na max skrecie paska :lol: ? Myslałem ze pompa wspomagania pada .
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości