Jak podłączona jest instalacja w mk3 1.8 chodzi mi konkretnie o przełączanie czy pompa paliwa jest poprostu odcinana czy jednopunkt czy to i to czy jest jakiś emulator konieczny czy jak to tam wkońcu jest

Moderator: Moderator
prezesik25 napisał(a):gruby czarny kabel jest od zasilania pompy paliwa.dajcie wskazowki pod ktore kabelki sie podpiac w skrzynce bezpiecznikow, zeby wrzucic taki przekaznik, bo jak zakupie nowa pompe to bede musial wrzucic taki cus.
pablomed napisał(a):kimz, tak to ta kostka, możesz wiarygodnych info nie znaleźć jest dużo pomyłek na forach bo układ kabelków we wtyczce coś tam się różnił w starszych monwotryskach z mk2. ALe przecież łatwo znajdziesz, dwa są do czujnika temperatury powietrza w takim czarnym "bąblu"widać je gdzie idą , a dwa od wtryskiwacza, ciąć możesz dowolny z tych dwóch. Na moim schemacie (niekoniecznie dobrym) kable zasilające wtryskiwacz mają kolor fioletowy oraz fioletowo biały
Grzesiek2507,
jeśli chodzi o odcięcie pompy paliwa to nie tak. Pompę zasila plusem kabel czerwono żółty, leci od skrzynki koło progu kierowcy do bagażnika. Tniesz go gdzie chcesz. Przecięte końce wpinasz w zwykły samochodowy 5 stykowy przekaźnik taki sam jak do świateł, do styków 30 i 87a (numerki są przy nóżkach). Natomiast sterowanie przekaźnika bierzesz z elektrozaworu LPG - oba jego bieguny łączysz ze stykami 85 i 86 przekaźnika, biegunowość dowolna. Ponieważ zwykle jeden z elektrozaworów jest przy zbiorniku LPG to lepiej tam umieść ten przekaźnik, koło skrzynki im mniej "twórczej działalności tym lepiej, a kabel pompy masz bliziutko w bagażniku tam gdzie wchodzi pod jej blaszaną pokrywkę
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości