Raz slychac pompe paliwa a 5 razy nie...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Raz slychac pompe paliwa a 5 razy nie...

Postprzez EmilGT » 24 gru 2012, o 10:28

Witam mam Golfa 3 1.8 Abs 90 kucykow moj problem polega natym ze praktycznie nie slychac pompy paliwa jak slychac to odpali a jak nie to nie odpali niewiem juz co mam robic aaaa i jeszcze jedno gdy odpale auto na Lpg przejade jakis 1 km i wrzuce go na benzyne to jedzie bez problemu ani nie szarpie ani nic... i cowy nato . Czekam na szybka odpowiedz z gory dzieki;)
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Raz slychac pompe paliwa a 5 razy nie...

 

Postprzez RamboSS » 24 gru 2012, o 10:33

ktoś na forum pisał w którym wątku (zabij nie pamiętam który) że jak nieraz poruszał pompką to działa a normalnie działać nie chciała,kostka sprawdzona ? może gdzieś kabelek utarty...pompka była wymieniana ?
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez EmilGT » 24 gru 2012, o 10:54

pompa po wymianie auto bylo u znajomego mechanika i on sprawdzal instalacje el kable i wymienil taka duza kostke RDW STEUERGEARÄT FUR DIEBSTHALSCHUTZ KLO 1HO 953 233 B DODAM ZE JAK WROCIL OD MECHANIKA BYLO OKEJ PO PARU DNIACH ZACZAL WARIOWAC

[ Dodano: 2012-12-24, 09:56 ]
rambo to dlaczego w trakcie jazdy na lpg i daniu go na benzyne pompa podaje normalnie?

[ Dodano: 2012-12-24, 10:25 ]
czekam na wypowiedzi
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez RamboSS » 24 gru 2012, o 12:18

ja miałem taki przypadek w sumie ... że na benie nie palił na gazie tak a później w locie pstryk na bene i idzie...najlepsze było to że to pstryczek od gazu u mnie nawalił...a masz pewność że jedzie na benzynie ? najlepiej jak go ugrzejesz i wgl to pstryk na bene i odłączyć kabelek od lektrozaworu żeby sprawdzić

[ Dodano: 2012-12-24, 11:18 ]
elektrozaworu gazu oczywiście :)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez EmilGT » 24 gru 2012, o 13:44

mam pewnos ze jade na benie bo jest odciecie zaplonu.. a na lpg przeciez niema tylko wyje. przed chwila wsiadlem do auta uslyszalem bzyk pompy siadlem odpalilem pochodzil z 5 min zgasilem ... chce znow odpalic a tu lipa ani nie slychac pompy ani nic..

[ Dodano: 2012-12-24, 12:56 ]
i gdzie lezy wina
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pablomed » 24 gru 2012, o 15:29

NIe da się od razu odpowiedzieć, spróbuję naprowadzić. Winna moze być sama pompa, szczególnie zamienniki się tak żużywają że trzeba je trzepnąć żeby zadziałały, dlatego włącza się już w czasie jazdy - od wstrzasów . No ale wymieniona - z tym że tanie zamienniki czasem od początku szwankują. Więc kiedy pompy nie słyszysz wyjmij jej wtyczkę (pod pokrywką w bagażniku) i sprawdź czy dochodzi napięcie - w zewnętrznych pinach. Ma się pojawic na sekunde po włączeniu zaponu, i ponownie jak już silnik chodzi - również na LPG. Jeśli napięcie będzie pompa do wymiany, jeśli nie dohcodzi to do podmiany na próbę przekaźnik pierwszy na dole po prawej, bezpiecznik, wtyczki itd. Może być założone odcięcie pompy na dodatkowym przekaźniku żeby nie chodziła w czasie jazdy na LPG - trzeba go znaleźć, gdzie to nie wiem, albo koło zbiornika LPG albo kolo skrzynki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez EmilGT » 24 gru 2012, o 17:16

przekaznik napewno jest dobry bo cyka po przekreceniu zaplonu bezpieczniki cale odciecia paliwa napewno niemam na poczatku myslalem ze to alarm odcina doplyw pradu ale nie to wszystko bylo sprawdzane jedyne czego nie sprawdzalem to napiecia na wtyczce pompy .. bo zepsul mi sie miernik mozna to jakos inaczej sprawdzic na inny sposob?

[ Dodano: 2012-12-24, 18:28 ]
dodam ze pompa byla podlaczana na krutko z aku i smiga

[ Dodano: 2012-12-24, 22:57 ]
dwa kabelki i zarowka i w kostce pod zolty i czerwony ? tak to sie sprawdzalo?
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pablomed » 25 gru 2012, o 01:51

czerwono -żółty to plus i masa chyba brązowy bez paska.Pozostałe dwa kable sa od czujnika poziomu paliwa. Sprawdzaj oba kabelki osobno, nie wiadomo który się uszkodził. Czyli masowy sprawdź omomierzem pomiedzy stykiem a masa auta, ma być poniżej 1 om. A napięcie na plusowym sprawdzaj między jego stykiem a masa auta. W ten sposób dojdziesz który konkretnie kabel jest uszkodzony
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez EmilGT » 25 gru 2012, o 12:16

napiecie wyglada ze raz jest a raz go niema sprawdzalem na stary sposob zaroweczka i dwa kabelki ... czyzby kostka stacyjki?
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pablomed » 26 gru 2012, o 23:28

Możliwe ale gdybaniem nie dojdziemy, miernik do ręki włącz zapłon i sprawdź czy jest napięcie na którymś kablu czarnym - np we wtyczce cewki, jeśli jest - stacyjka nie jest winna. Pisałem ci jeszcze o podmianie przekaźnika pompy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez EmilGT » 27 gru 2012, o 14:51

witam problem z pompa paliwa rozwiazany.. winna byla sama pompa bo wlanczala sie tylko po bezposrednich wstrzasach .. kupilem od znajomego orginalna pompe VW zalorzylem auto pali na dotyk.. ;) :-D
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości