Reduktor a wskaźnik.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Reduktor a wskaźnik.

Postprzez VWBARTEKVW » 31 maja 2013, o 22:23

Witam. Mam do wymiany parownik. Dziś, dokładniej teraz wracając z miasta auto zaczęło słabnąć mi na gazie po czym zgasło, przełączylem na benzyne i dojechalem do domu. Patrzę na butlę a tam wskaźnik na 1/3 dlugości poziomu LPG, choć gaz teoretycznie i (chyba) praktycznie się już skonczyl, bo przejechalem i tak kilka km.wiecej niz powinienem (za 20zl.robie okolo 70km.a mialem juz nabite 90) . Czy parownik moze mieć związek z zacinającym się wskaźnikiem poziomu LPG ? Na listwie nie mam wskaźnika niestety, więc sprawdzam na kilometry lub butlę, choć poziom ten stoi. Gaz II generacji. A i jeszcze jedno. Ostatnio gdy tata tankował auto i butla była pełna to nie było "turkotania" tylko się zatrzymało i więcej nie chciało wejść. Czy to wszystko może być powiązane z parownikiem ?
VWBARTEKVW
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 20:49
Lokalizacja: Łódź

Reduktor a wskaźnik.

 

Re: Reduktor a wskaźnik.

Postprzez prezesik » 1 cze 2013, o 03:37

VWBARTEKVW napisał(a):Witam. Mam do wymiany parownik. Dziś, dokładniej teraz wracając z miasta auto zaczęło słabnąć mi na gazie po czym zgasło, przełączylem na benzyne i dojechalem do domu. Patrzę na butlę a tam wskaźnik na 1/3 dlugości poziomu LPG, choć gaz teoretycznie i (chyba) praktycznie się już skonczyl, bo przejechalem i tak kilka km.wiecej niz powinienem (za 20zl.robie okolo 70km.a mialem juz nabite 90) . Czy parownik moze mieć związek z zacinającym się wskaźnikiem poziomu LPG ? Na listwie nie mam wskaźnika niestety, więc sprawdzam na kilometry lub butlę, choć poziom ten stoi. Gaz II generacji. A i jeszcze jedno. Ostatnio gdy tata tankował auto i butla była pełna to nie było "turkotania" tylko się zatrzymało i więcej nie chciało wejść. Czy to wszystko może być powiązane z parownikiem ?

Wzkaźnik poziomu LPG w butli (pływak) nie ma nic wspólnego z parownikiem.

Prawdopodobnie masz już wiekową instalację, a więc w tym przypadku parownik (same membrany) kończy swój żywot i butla ma już swoje lata.
Za odbijanie LPG pod koniec tankowania odpowiada pływak, który podnosząc się do góry blokuje przy samym końcu tankowania dopływ gazu do butli.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez VWBARTEKVW » 1 cze 2013, o 09:46

Dzięki za odpowiedź :) . Czyli pływak mógł się zawiesić ? Muszę postukać w butlę...
VWBARTEKVW
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 20:49
Lokalizacja: Łódź

Postprzez mlodystm » 1 cze 2013, o 13:18

To nic kolego, ja ostatnio miałem cały zbiornik i dojechałem 90km i mówie a w drodze powrotnej dotankuje sobie troche gazu, spojrzałem i pokazywało mi w bagażniku tak jak mówisz 1/3 butli, ale postanowiłem wrócić do domu na tym gazie. wróciłem więc wyszlo samej drogi 180km w dwie strony, jade na Orlen, tankuje a tam 32zł i koniec, Widocznie pływak też mi się gdzieś zawiesił , bo spaliło mi autko w trasie 180km 10,52litra. a Instalacja też już kończy się powoli więc to chyba normalne z tymi pływakami
mlodystm
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 12:39
Lokalizacja: ok.Trójmiasta


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości