Reduktor jak kupic nowy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Reduktor jak kupic nowy

Postprzez rawcio11 » 26 mar 2014, o 22:51

Witam jestem na etapie wymiany reduktora pierwszy był vega elpigaz, drugi nowy jest tomasetto achilles model:AT-07 pali na nim 20l na 100km .chcę wymienić go na jakis normalny , jaki doradzicie proszę o markę ,symb,link ze zdięciem jak bedzie to możliwe,,,,,,,,,,,,sterownik gzu jest VOILA lpigaz mod....AE170 .........dzięki z góry za podpowiedzi.....i jakii zawór krokowy do tego ma być..... :-o
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Reduktor jak kupic nowy

 

Postprzez pablomed » 27 mar 2014, o 00:12

krokowce są najczęściej uniwersalne z nielicznymi wyjątkami, reduktor jeśli nie jest bardzo stary to nie jest winien takiemu spalaniu .Tomasetto który masz jest ok i nie masz w nim co winy upatrywać. Sądzę że niesłusznie upatrujesz winy wysokiego spalania w reduktorze. Trzeba regulacji reduktora i sterownika LPG a o tym tematów są miliony, lub szukasz dobrego speca
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2014, o 16:13

rawcio11, Ja mam taki reduktor i go sobie chwalę.Podstawa to dobrze go wyregulować,a on do regulacji jest prosty,+ do tego regulacja sterownika i ma być ok.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rawcio11 » 27 mar 2014, o 18:17

Witam wszystkich ,ale mówimy o tomasetto ten co mam nowy w tej chwili , bo stary tez ma ,,,,,,chodzi mi oto ze już niema siły do tego przyjdzie coś zrobić przy lpg to nie ma u kogo dzwoniłem do dwóch fachowców to mówią ze szmelc ,że nie mają oprogramowania do sterownika volia kod :AE 170 i nic nie poradzą , normalnie ręce opadają już sam nie wiem co robić pomóżcie coś ,albo jakiegoś fachowca dobrego w okolicy Krakowa lub Wieliczki.Nie wiem od czego zacząć czy może wymiana sterownika,czy reduktor nowy taki jak był te stary czyli VEGA Elpigaz 100 ,czy stary założyć ,czy na razie zmienić zawór ręczny na krokowy ,,,,...Nie wiem czy ten krokowy jest ogólnie sprawny i jak go można sprawdzić czy ogólnie jest możliwość sprawdzenia go i na jakie zasadzie on działa......Dzwoniłem dzisiaj do firmy z forum Kraków P.H.U. GEG AUTO-GAZ i tak usłyszałem :Po pierwsze trzeba zmienić zawór zwykły na krokowy bo to jest II generacja czyli elektroniczą czy coś takiego tzn. sterowany sodą lambda i zgodnie z przepisami musi być krokowy i pózniej regulacja ,ale nie posiadam oprogramowania do Volia AE 170 więc nic p :wsciekły: :wsciekły: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :-x :-x :-x :-x :-x :-x nie poradzę w tej sprawie ......No i dalej jestem w :cenzura: ......Może Wy coś poradzicie ,albo kogoś .....pozdr...


Ortografia.
Gesiu_15
Ostatnio edytowano 27 mar 2014, o 18:57 przez rawcio11, łącznie edytowano 2 razy
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez łukasz1983 » 27 mar 2014, o 18:49

rawcio11, Tu powinieneś znaleźć program
http://chomikuj.pl/KazelekJawor/LPG+sof ... VOILA+Plus
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości