reduktor (parownik)

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

reduktor (parownik)

Postprzez KrzysztofKaty » 11 gru 2013, o 07:26

Koledzy otóż że moj wczoraj wyzionął ducha( odpalanie na mrozie bezposrednio na gazie) jaki polecacie dobry reduktorek?? Ktory czasami wytrzyma takowe odpalanie
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

reduktor (parownik)

 

Postprzez łukasz1983 » 11 gru 2013, o 08:47

KrzysztofKaty, Polecam Tomasetto 100hp
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 11 gru 2013, o 11:53

Lovato, BRC, Tomasetto, innych wynalazków nie szukaj sa albo kiepskie albo za drogie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Szheyk » 11 gru 2013, o 18:13

łukasz1983 napisał(a):KrzysztofKaty, Polecam Tomasetto 100hp


Mam taki parownik w 1.8 abs i przy takich mrozach normalnie na gazie pale i git majonez
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez prezesik » 12 gru 2013, o 01:52

pablomed napisał(a):Lovato, BRC, Tomasetto, innych wynalazków nie szukaj sa albo kiepskie albo za drogie.
polecę jeszcze Landi Renzo SE81 - prosty w regeneracji, no i niestety drogi (jakieś 300-350 PLN). Mam taki już chyba 11 rok.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KrzysztofKaty » 12 gru 2013, o 06:57

Dziekuje bardzo wszystkim:) a teraz jeszcze pytanko dodatkowe odnosnie tego Tomasetto:) bo ja mam u siebie przy reduktorze dwa elektro zaworki a w tym jest jeden (zdjecia wrzuce po pracy) czy musze z tym kombinowac czy jeden poprostu wywalic
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez pablomed » 12 gru 2013, o 09:57

Zgodnie z przepisami mają być w sumie dwa zaworowy. Gdzie umiejscowione - mniej ważne, obacnie montują jeden jest przy wielozaworze koło zbiornika drugi na reduktorze. Dawniej oba były pod maską jeden przed drugi w reduktorze. Mało ważne gdzie byleby były.
Żebyś się tylko nie pomylił jest taka instalacja Blitz gdzie samiast silniczka krokowego jest zastępujący jego działanie zawór przy wylocie z reduktora - to całkiem co innego.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron